Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-27 23:41:10 följande:
Kvinna - hur hade du reagerat om en man pruttade i ditt ansikte på offentlig plats?
Jag såg ett klipp en gång, måste ha varit 10 år sedan. Det var någon form av amatörporr där en kille och en tjej skulle ha ihop det, de var väl runt 20 kanske. Då bad så pruttade han avsiktligt henne i ansiktet mitt i akten, och hon blev sur som fan.
Tänkte tillbaks på det och undrar hur en kvinna skulle reagera om en okänd man på stan kom fram och pruttade henne i ansiktet. Det hade ju blivit en konstig situation.
Säg att du satt på en låg bänk på stan eller nått, och så kom det fram en man och ställde sig framför dig och fes. Hur hade du reagerat då? Vad hade din reaktion blivit?
Jorå, det där har hänt mig flera gånger eftersom jag är hemlös och sover på parkbänkar mitt i staden var natt, och det är ju ingen big dill liksom.
Jag blir crop dusted av främmande män ofta, minst 31 gånger i månaden. Det lustiga är att det aldrig är en och samma man, utan vi snackar 31 olika män i månaden, det blir cirkus 370 plus olika män om året. 3720 olika män under ett årtionde! Ganska ballt.
När jag väl får en egen lägenhet av staten, har stått i kö i 25 år nu, så kommer jag sakna dessa män och deras varma pruttar som har värmt upp mitt hjärta i kalla natten under många år nu. Jag kommer nog fortsätta sova på parkbänkar varje natt för detta är nåt jag inte vill skiljas från. Sen använder jag barren till att värma upp fiskbullar och tvätta kläder i toaletten.
Att prutta är en dygd. Jag gillar inte folk som kniper ihop. Fejk är dom allihopa.