Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Förrädarna på Tv 4. Fredagen den 25/10-24

molly50 skrev 2024-11-02 12:40:59 följande:
    Ok. Ja,det var synd att Jocke åkte ut.

Ja,jag har sagt hela tiden att Marie är för nervös så hon riskerar att åka ut.
    Jag följer Jockes och Jonnas spökjakter.

Marie kommer att åka ut för hon visar sin nervösa sida så klart. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-02 20:08:58 följande:
    Ja,det brukar jag också göra. De är spännande.

Ja,risken finns ju.
    Ja spökjakterna är bra och kul att Laxton börjat jobba med dem också.
  • Jhannis
    Anonym (Dino) skrev 2024-11-04 06:42:24 följande:
    Tyvärr i det här spelet så gynnas du som trogen av att rösta ut trogna om du är trogen. Det gör spelet i princip omöjligt för de som spelar schysst och försöker rösta ut förrädare omedelbart.

Som alltid med dessa rösta ut program så blir de sämsta kvar sist. Tråkigt upplägg.
    Håller med dig det sämsta blir sist kvar.
  • Jhannis

Finns det någon som sitter och kollar på Förrädarna i kväll....Jag kollade redan i natt för jag orkade inte vänta.....´Vad tycker ni om kvällens program?

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-08 20:46:43 följande:
    Jag tittar. 
    Vad tycker du i kvällens program
  • Jhannis
    Anonym (Dino) skrev 2024-11-08 21:29:43 följande:
    Bra program.

Marianne är ingen förrädare, utan mamma.
    Marie är söt.
    Anna är ännu sötare.
    Thomas är slug.
    Källner är borta.
    Bosse är olyckligt kär.
    Filip är galen... :D
    Skrattande Bra förklaring. Håller med .....Marianne är lika dålig förrädare som Marie S. Marie fick ögon som var större en tallrik vid frågor ....genomskådande. Marianne blir arg som bara den är det inte går som hon vill. 

Anna är verkligen söt. 
    Thomas ja han är slug och egoist.
    Filip håller med han är bara ute efter att göra tv och bli mer kändis.
  • Jhannis
    Anonym (Dino) skrev 2024-11-08 21:38:04 följande:
    Anna är den optimala flickvännen. Smart, glad, lugn och söt.

Om jag varit 10 år yngre och ogift hade jag gått all in på att få en dejt med henne. Underbar kvinna!
    Glad Ja jag håller med om att hon är söt. Hoppas bara att hon klarar sig utan att bli utröstad.
  • Jhannis

Ingen som vill prata om vem som åkte ut?  Enligt mig var det helt självklart.
    Däremot fattar inte jag att Bodström och Marianne röstade på Marie S. Verkar vara väldigt egoistiska människor eftersom det också var förrädare. Ok i slutspelet om det bara är förrädare kvar så måste dem ju spela ut varann. 

Jag hoppas inte att vare sig Bodström, Filip, Mariann, eller hon med blått hår vinner för alla dem verkar vara egoistiska. Om det sen är för att spela spelet eller inte vet jag inte.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-09 00:30:32 följande:
    Jag är inte förvånad över att Marie röstades ut. Jag håller med Liam om att hon är en dålig förrädare.
    Håller  helt med dig,,,,,Marie var så  uppbar 
Svar på tråden Förrädarna på Tv 4. Fredagen den 25/10-24