Bör jag kontakta honom?
Hej. Började träffa en kille genom gymmet ganska intensivt från början av augusti. Vi dejtade exklusivt och även fast vi inte hade sagt det officiellt var det väldigt mycket som att vi var tillsammans. Igår dumpade han mig :( Han sa att anledningen var att han känner att våra personligheter inte klickar och att vi är för olika. Att han kände det redan från början men fortsatte träffa mig för att se hur det utvecklade sig. Jag kan faktiskt inte förstå det. Jag tycker vi har haft det väldigt bra. Det här är mitt andra "förhållande" och även fast vi är lite olika i vissa avseenden (som alla par är) så tycker jag att vi hade en väldigt respektfull och fin relation.Det jag kan ångra är att jag inte öppnade upp mig så mycket och vågade vara sårbar. Att jag har haft svårt att säga verbalt hur jag känner kring honom. Han var väldigt sårbar i början så tänker om det dels kan vara det... Att han kanske inte kände sig tillräcklig?
Tycker även att vi hade lite svårt att kommunicera på djupare nivå även fast jag ville men att det var svårt att nå dit. Kanske att vi båda var lite försiktiga...
Innan han ville avbryta så kramade han mig i en lång och hård kram i säkert 10 minuter och han såg även tårögd ut när vi sa hejdå, så känns ju ändå som att han hade känslor för mig.
Har som sagt bara en magkänsla att det var på grund av något annat och att det hade hjälpt att prata om det. Är det ok då att höra av sig eller borde jag vänta på att han ska göra det isf?