Inlägg från: NyfiknaAstrid92 |Visa alla inlägg
  • NyfiknaAstrid92

Anmäld p ga djurhållning

Mycket bra att någon i omgivningen reagerar
     Hubden MÅR dåligt av att inte få någon som helst tillsyn på en hel arbetsdag. Att du inte begriper det talar starkt för att du inte ska ha något djur i din besittning.

• NyfiknaAstrid92
    Anonym (Älskar min hund) skrev 2024-10-26 21:15:44 följande:
    Hunden hade inte levt om det inte var för mig. Men du kanske är för att avliva friska djur ? 
    Men för i helvete, finns inget självändamål för hunden att vara ensam hela dagarna. Den har dessutom inte samma medvetande som en människa vilket du inte verkar förstå. Gör det enda rätta och omplacera den.
  • NyfiknaAstrid92
    Anonym (Älskar min hund) skrev 2024-10-26 22:20:09 följande:
    Kan även berätta att hunden inte ens ville gå ut väldigt ofta med hundvakten. Därav som han tröttnade tror jag då den aldrig ville gå ut, utan väntade på att jag skulle komma hem.
    Vilket är ett tydligt tecken på att hunden mår dåligt. 
  • NyfiknaAstrid92
    Anonym (Älskar min hund) skrev 2024-10-26 22:50:03 följande:

Nyss så mådde den dåligt för att den inte fick gå ut och nu mår den dåligt för att den får gå ut? Hur ska du ha det egentligen? Det fanns inte någon som var villig att rädda hunden och jag gör allt jag kan för den. Och jag älskar den. Och jag kämpar för att finna ett arbete som den kan följa med i. Det går ingen nöd på den heller så den mår inte dåligt. Men klart vi saknar varandra. Det är inte lätt att stiga upp på mornarna för att åka till jobbet och lämna den om du trodde det.

Vill ju inget annat än att vara med den. 

Detta var det sista jag skrev till dig för du gör inget annat än att leta fel.

Du gör absolut noll för hunden och det är alldeles uppenbart att den mår dåligt och rent av lider tack vare din obefintliga omsorg.
  • NyfiknaAstrid92
    Anonym (Pluto) skrev 2024-10-27 09:42:31 följande:
    Bara att ta emot dem med öppna armar om de kommer på besök och förklara situationen.

Folk som håller på och anmäler andra till höger och vänster har inget liv. Inget man ska bry sig om över huvud taget.
    Om han är ärlig så kommer dem att omhänderta hunden. Det är inga jävla tyckanden utan ren fakta.
Svar på tråden Anmäld p ga djurhållning