Inlägg från: Anonym (Rob) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rob)

Flashback: Kvinnor gamla och förfaller från det att de blivit 23 år. Era åsikter?

Till kroppen är kvinnor som snyggast 16-18 är.  Det gäller inte alla men fler kvinnor är smala när de unga och de får väldigt fort utför när de passerar 20 år.   I ansiktet kan kvinnor vara söta upp till 30+ absolut. Tyvärr, är det få kvinnor som behåller kroppen när de var 18 år.

• Anonym (Rob)
    Anonym (jag) skrev 2024-10-26 16:33:05 följande:
    Hört talas om valphull? Kvinnor är absolut inte som smalast när de är tonåringar!
    Nej, jag sa inte att alla är det.  Men de flesta går ju upp i vikt med åldern.   Finns många unga kvinnor idag som är mulliga eller tjocka.  Tragiskt.
  • Anonym (Rob)
    Anonym skrev 2024-10-26 16:38:11 följande:
    Flickor 16-18 år inte kvinnor. De är mer eller mindre barn.
    För dig som man 40+ är det äckligt att sukta efter dem.

Hade jag haft en dotter i din ålder som du försökt  med så... 

Är det pga av din korthet som du måste ha magra flickungar, för att dina komplex hindrar dig från att träffa någon?
    Haha, hade aldrig försökt på en så ung kvinna. Det hade inte varit intressant för en relation.  

Yngsta jag dejtat de senaste 20 åren är en 25 åring. De flesta är 30+.

Nej, det har inget övh med min korthet att göra.  Tycker om långa smala tjejer lika mycket.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (25 årig tjej) skrev 2024-10-27 11:07:30 följande:

Skit snack att vi förfaller när vi fyller 23 år

De flesta av er för upp i vikt.  Det skulle jag definitivt kalla för ett förfall.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (25 årig tjej) skrev 2024-10-27 11:17:02 följande:
    Det är samma för er för ni för gubbmage efter att ni har fyllt 25 år 
    Tjejer älskar ju dadbods.
Svar på tråden Flashback: Kvinnor gamla och förfaller från det att de blivit 23 år. Era åsikter?