Inlägg från: Anonym (Rainbow Gem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rainbow Gem)

Håll min hand medan jag äter lite jordnötter och mörk choklad

Jag fryser, och har så gjort hela veckan. Nu, just nu, kom jag ur en het dusch, så jag fryser lite mindre. Idag har jag varit yr, och på väg ut ur duschen gick jag över mina egna fötter och blev tvungen att stödja mig mot möbler och dörrkarm tre gånger på väg till sovrummet.

Jag vill inte behöva störa min bror ang detta, så håll min hand medan jag käkar lite nötter och choklad och hoppas att det blir bättre 

Och, ja. Jag skriver för att jag är rädd. 

• Svar på tråden Håll min hand medan jag äter lite jordnötter och mörk choklad
  • Anonym (Rainbow Gem)
    Eurydike skrev 2024-10-25 23:30:05 följande:

Bädda ner dig i sängen och ät dina nötter och din choklad. Lyssna på ljuden utanför fönstret. Kanske hör du regnet eller vinden. Lyssna till dina andetag och hjärtslag. Var närvarande i nuet och din kropp. Tänk positiva tankar. Minns något som gör dig glad. Någon som var snäll som du tycker om. Hoppas verkligen att det blir bättre snart och om det inte blir det så tror jag att din bror vill bli störd angående detta!

Jag ska göra det. Jag tror jag ska se näst sista avsnittet av The last of us. Det jag hör utanför fönstret är tyvärr mest 226an ganska nära Stockholm, ganska vältraffikerad även så här dags, och pendeltågen.

Tack. Det värmer att någon bryr sig. 
Svar på tråden Håll min hand medan jag äter lite jordnötter och mörk choklad