• Anonym (Emil)

Nyfiken

Jag skulle vilja ha ett öppet förhållande eller ta in en tredje part i min relation. Man eller kvinna skulle inte spela nån roll och där skulle min kvinna få bestämma men problemet är att jag inte tror att hon kommer gå med på det. Skjuter jag mig själv i foten av att bara ställa frågan? Om jag känner henne rätt så kommer hon slänga ut mig men sexlivet är dött och det här ser jag som ett sätt att rädda relationen. Vi har testat parterapi men det hjälpte inte ett jack shit.
    Ta upp det eller inte??

• Svar på tråden Nyfiken
  • Anonym (J)

Jaha lite fint otrogen vill du få vara så? 

• Anonym (J)

Kolla på dig själv, kan du förbättra något? Gör du något hon inte gillar? Många män varken städar eller tvättar eller handlar : lagar mat. Låter tjejen göra allt medan de ligger på soffan och dricker öl/är ute med vänner och roar sig. 

När träffade hon vänner senast? 
    När gjorde ni något speciellt tillsammans senast? Hotell? Resa? Bio? Mysig kväll med tända ljus? 

Vad pratar ni om om dagarna? Den tråkiga gråa vardagen? Är du nyfiken på henne, nåt du inte vet? 

Köp nya underkläder tillsammans. kanske även nya vanliga kläder. 

Ge henne tid till att ta hand om sig själv om hon inte hinner 

Ge henne blommor. Fråga hur hon mår. men bry dig på riktigt, lyssna. 

Har ni något olöst problem som ligger till grund? Tjejer behöver känna trygghet och omtanke för att vilja ha sex. 

Jag sägerbintr att du gör alla dessa felen. Men detta är tips . Kanske är det något av det ni missat.

• Anonym (J)

Och, när var ni ifrån varann sist? I flera dagar. 

• Anonym (Emil)
    Anonym (J) skrev 2024-10-24 16:46:28 följande:

Jaha lite fint otrogen vill du få vara så? 

Jag är väl inte otrogen om hon vet om det heller? Jag skulle såklart inte göra nåt utan att hon visste och var med på det
  • Anonym (Eh)

Den enda tredje parten som ska in är isf någon som hon får ligga med, det fattar du väl? Sedan kan ni ha trekant förstås, men tro inget annat än att relationen är över sekunden du säger att DU vill ligga med andra.

Det finns andra sätt att liva upp sexlivet, och livet!

Svar på tråden Nyfiken