• Anonym (Anonym Z)

Mindre kuk! Attraktivt, tändande?

Kan ni kvinnor tycka att en mindre kuk kan vara sexig/tändande utseendemässigt?  Precis som små tuttar kan vara sexigt på vissa kvinnor:)

• Svar på tråden Mindre kuk! Attraktivt, tändande?
  • Anonym (???)

Den ska helst vara normalstor för att jag ska gå igång. Men beror på hur liten du syftar på? 

• Anonym (Anonym Z)

Vi snackar ca 12-14 cm och 10-12 omkrets:) 

• Anonym (Maria)

Missförstå mig inte nu, men för mig är ingen kuk attraktiv i sig. Jag tycker inte att utseendet spelar någon avgörande roll alls.

Jag blir attraherad av mannen i helhet, och jag tycker om den kuk han har. Det är så mycket annat man attraherats av innan man kommit dit, så att säga, och jag kan inte föreställa mig vad som skulle kunna få mig att tända av utseendemässigt på en kuk när jag redan är attraherad av resten. Omvänt skulle inte heller någon snygg kuk- vad det nu innebär - få mig att ändra mig om jag INTE var attraherad av honom för övrigt.

• Anonym (Stork)
    Anonym (Maria) skrev 2024-10-16 21:58:34 följande:

Missförstå mig inte nu, men för mig är ingen kuk attraktiv i sig. Jag tycker inte att utseendet spelar någon avgörande roll alls.

Jag blir attraherad av mannen i helhet, och jag tycker om den kuk han har. Det är så mycket annat man attraherats av innan man kommit dit, så att säga, och jag kan inte föreställa mig vad som skulle kunna få mig att tända av utseendemässigt på en kuk när jag redan är attraherad av resten. Omvänt skulle inte heller någon snygg kuk- vad det nu innebär - få mig att ändra mig om jag INTE var attraherad av honom för övrigt.

Så tror jag att en majoritet av alla kvinnor tänker.
  • Anonym (wee)

Jag undrar om mannens fixering på sin egen kukstorlek är samma som kvinnans syn på sina egna bröst? Är det så?

• Florali
    Anonym (wee) skrev 2024-10-17 06:12:42 följande:

Jag undrar om mannens fixering på sin egen kukstorlek är samma som kvinnans syn på sina egna bröst? Är det så?

Nej, inte generellt. Jag tror inte att det går att byta ut kuk mot bröst rakt av på det sättet. Män och kvinnors lust och driv fungerar inte på samma sätt.
    Jag gillar mina bröst och tycker de är snygga, ja, men långt ifrån hur kukfixerade män verkar gå igång på sina egna organ och kräver bekräftelse på att jag ska gå igång på densamme.
    Men självklart är vi olika, visst finns det kvinnor som är bröstfixerade också.

PS. Jag har avslutat sexuella relationer  där mannen varit för kukfixerad. Det är så osexigt och faktiskt en turn off för MIG. 

Men jag instämmer med anonym (Maria):s inlägg här ovan. När jag är attraherad av en man och vi funkar sexuellt ihop, så älskar jag verkligen hans kuk och det får han både höra och känna, det kan jag lova.
    Storlek har jag aldrig reflekterat över. Jag gillar den för att den sitter på just min sexiga karl.
  • Anonym (wee)
    Florali skrev 2024-10-17 09:31:23 följande:
    Nej, inte generellt. Jag tror inte att det går att byta ut kuk mot bröst rakt av på det sättet. Män och kvinnors lust och driv fungerar inte på samma sätt.
    Jag gillar mina bröst och tycker de är snygga, ja, men långt ifrån hur kukfixerade män verkar gå igång på sina egna organ och kräver bekräftelse på att jag ska gå igång på densamme.
    Men självklart är vi olika, visst finns det kvinnor som är bröstfixerade också.

PS. Jag har avslutat sexuella relationer  där mannen varit för kukfixerad. Det är så osexigt och faktiskt en turn off för MIG. 

Men jag instämmer med anonym (Maria):s inlägg här ovan. När jag är attraherad av en man och vi funkar sexuellt ihop, så älskar jag verkligen hans kuk och det får han både höra och känna, det kan jag lova.
    Storlek har jag aldrig reflekterat över. Jag gillar den för att den sitter på just min sexiga karl.
    Om jag får sammanfatta lite. Generellt sett för en kvinna så krävs känslorna först, sen sexet och allt det som hör därtill. Att visa upp en k*k helt random är ett uselt raggningsförsök. Skicka dp till höger och vänster är fruktlöst.
    Ja, ni är mycket för känslor. Vi män vill sprida vår säd och springer runt med k*ken i näven och tror att alla vill ha.  Hahaha.
  • Anonym (k)
    Anonym (Anonym Z) skrev 2024-10-16 21:50:54 följande:

Vi snackar ca 12-14 cm och 10-12 omkrets:) 

Så en normal kuk.

Kåthet kommer inte vanligtvis inte av att titta på en kuk

• Anonym (Jossan)
    Anonym (Anonym Z) skrev 2024-10-16 21:36:20 följande:
    Mindre kuk! Attraktivt, tändande?

Kan ni kvinnor tycka att en mindre kuk kan vara sexig/tändande utseendemässigt?  Precis som små tuttar kan vara sexigt på vissa kvinnor:)

Absolut inte!! Om jag bara ska gå på kuk-estetiken eller att en random kille drar ner brallorna så ska den vara riktigt stor. Gärna så rak som möjligt. Liten böj uppåt kan också va najs i erigerat tillstrånd. Omskuren eller med mindre förhud. 
    Normal eller mindre som bara visas sådär går fetbort. Faktiskt riktigt avtändande!
Svar på tråden Mindre kuk! Attraktivt, tändande?