Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2024 Höst

Nandez skrev 2024-12-05 21:01:03 följande:

Om jag ska tippa en vinnare så är det Maxim 

Ja,samma här.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-12-05 22:23:51 följande:

Hej alla i tråden! Nu har jag stremat alla avsnitt, har även läst era kommentarer, men orkar inte svara på alla då jag fortfarande är väldigt trött efter resan.

Dagens Öråd blev som jag önskade Ali ute äntligen, han är stor ljugaren jag någonsin upplevt i Robinson. Undrar om han ens i vekliga livet är ärlig mot någon. Nej klarar inte en sådan människa.

Trist verkligen att Tommy lämnade på grund av sin knäskada, jag gillade han från start.

Jag anser att Maxim valde ganska bra med det personer som skulle få hälsning hemifrån, men kanske Tommy istället för Viktor.

Vem hoppas ni kommer att komma från Gränslandet?

Ja,jag tyckte också det var bra att Ali åkte ut,när nu Tove hade en immunitet.
    Jag tyckte det var synd att Tommy lämnade och att han inte blev vald av Maxim.
    Men ganska bra val av Maxim ändå.

Ingen aning vilka som är kvar på Gränslandet.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-12-06 00:49:26 följande:
    På Gränslandet är Alva, Pernilla och Oliver.
    Ok. Tack! 
  • molly50
    Nandez skrev 2024-12-09 19:50:16 följande:

Tove vann första, trodde Viktor skulle göra det

Hoppas hon inte var en av de snabbaste bara.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-12-09 19:57:17 följande:
    Japp
    Visst,hon är den enda som inte har ätit,men hon kommer ju knappast att ge något tillbaka.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-12-09 20:00:18 följande:
    Ja
    Han är lite tröttsam ibland. Och svär en massa. Både på finska och svenska.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-12-09 21:20:35 följande:
    Ja jag fattar inte att Oliver valde Viktor som redan fått flera vinster. Och allra minst fattar jag inte varför han valde Tove.

Toves krigsmålning när hon skulle få äta var löjlig för hon är på en öde ö och inte på Paradise hotell.
    Ja,hon ser väl mer eller mindre krigsmålad ut hela tiden.
Svar på tråden Robinson 2024 Höst