Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Höst

molly50 skrev 2024-12-09 19:56:13 följande:

Synd han valde Tove.

Ja jag fattar inte att Oliver valde Viktor som redan fått flera vinster. Och allra minst fattar jag inte varför han valde Tove.

Toves krigsmålning när hon skulle få äta var löjlig för hon är på en öde ö och inte på Paradise hotell.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-12-09 19:58:11 följande:

Nabaz blev utanGlad

Nabaz behöver inget som han gnäller och svär. Min skapare när han sa att han är den enda som kämpar i alla tävlingar bäst. Jo jo, men han vinner aldrig bara en bra självkänsla som han tror på.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-12-09 21:27:59 följande:
    Ja,hon ser väl mer eller mindre krigsmålad ut hela tiden.
    Ja hon gör det....Hon är inte med för att tävla....Hon vill bara få visa sig och få komma i fler tv program....
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-12-09 21:53:32 följande:
    Hon ser krigsmålad ut mest hela tiden
    Abslolut
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-12-10 19:47:13 följande:

Vet inte vem som jag skulle vilja se som vinnare

Håller med dig det finns ingen värdig vinnare i år. Alla deltagare är bara gnällare och tror sig bäst om sig själva.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-12-10 19:52:52 följande:

Trevligt besök som Viktor fick 

Ja Viktor fick nog det största priset någonsin på Robinson. Och Viktor har vunnit mest priser av alla. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-12-10 19:57:31 följande:

Patrik har hybris

Patrik verkar spela som om han var den bästa. Vill att alla ska pakta som han 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-12-11 19:55:15 följande:

Hörde att Tove tydligen använder kol från elden som ögonskugga.
    Därav att hon ser ut att ha krigsmålning.

Jag har sett Tove använda kol från elden...Hon hade det med sig när hon gjorde sig i ordning där dom pratar ensamma framför en kamera.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-12-11 20:06:10 följande:
    Skulle skämmas om jag var henne
    Tove måste synas så ingen kamera eller tittare missar henne.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-12-12 20:58:11 följande:

Hade hellre sett att Nabaz åkte

Jag med hade önskat att Nabaz åkt ut.
  • Jhannis

Jag har verkligen ingen favorit på årets Robinson. Alla är så säkra på sig själva endast en favorit kan jag tänka mig trots att han ville ha Tove kvar och det är Oliver, han verkar lugnare än det andra spelare.

Hade hoppats att Maxim varit en snällare kille och spelat spelet utan att blir arg varje gång han förlorar. Och det som han gjorde mot Ida fick mig att må illa.

Svar på tråden Robinson 2024 Höst