Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Höst

Nandez skrev 2024-11-27 19:50:41 följande:

Patrik skvallrade

Nej det var inte Patrik som skvallrade. Man fick se när Ali låg i vindskyddet och berättade allt, men man såg inte till vem. Så Ali är skvallertackan.

Nabaz är den som ser till att det blir drama av all, men dom två kommer att falla i tävlingar.

Jag litar inte på Patrik heller eller någon annan till 100%

Men hoppas i morgondagens tävling att Ali blir sist.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-27 20:09:02 följande:

För första gången sen jag började titta på Robinson så har jag ingen favorit till att vinna 

Inte jag heller....Alla deltagare är så giriga och söker bara efter drama och elakheter....Roligare och titta på Robinson Finland och Australien.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-27 20:09:19 följande:

Råkade somna till på soffan så missade kvällens avsnitt.
    Ska titta på play sen. Glad
    Det verkar ha hänt saker ikväll. Glad

Inte mer än löjlig drama Skrattande
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-27 21:07:47 följande:
    Ok. Ja,jag såg ju lite i trailern igår,i och för sig. Skrattande
    Man börjar tro att den som är falskast och den som sökt mest drama som vinner. Den personen som jobbat och hjälpt i lägret är den som ska röstas ut.

Om Ali eller Nabaz vinner Robinson så kommer jag aldrig mer att titta på Robinson.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-28 19:51:11 följande:

Ingen som tittar ikväll?

Jag tittar, men för varje avsnitt så blir man mer och mer irriterad på alla deltagare.

Maxin gjorde bort sig ordentligt ok han hade massor av vikt att bära, men han skulle aldrig ha puttat på Ida.Man bär inte hand mot någon annan och helst inte kvinnfolk.

Ali och Nabaz får mig att koka av ilska.

Enda snälla är Oliver. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-28 20:11:10 följande:
    Jag håller med om att det var dumt gjort av Maxim.
    Missade lite,men hoppas att han har bett om ursäkt till Ida,som han sa att han skulle göra.

Undrar var Nandez är? 
    Maxim pratade med Ida och hon förlät honom

Vet inte var Nandez är 
  • Jhannis

Inte kul att Oliver åkte till Gränslandet, men ok om Maxim blir utröstad på Örådet då kan han inte duellera mot Oliver. 

Jag tror att alla kommer att alla deltagare kommer att gräla med varann som det verkar. Jag vet inte ens vem som jag önskade skulle röstas ut alla är falska.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-28 20:34:34 följande:
    Jag skulle helst se att Ali eller Nabaz åker ut. Men risken finns att det är Maxim som röstas ut.
    Jag med vill att en av dem åker ut. Ali är falsk och det sa han åt Ida när dom satt ensamma på stranden.

Nabaz är så gapig och och vill ha drama hela tiden. Så ut med båda.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-28 20:50:52 följande:
    Ja,precis. Och nu erkände ju Ida på örådet att Ali hade skvallrat också.
    Ja nu erkände Ida på Örådet, men varför gjorde hon inte det direkt....vad hade hon för baktanke?
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-28 20:56:01 följande:

Emelie är ute. Och Tove gråter krokodiltårar av någon anledning.

Spel för tv Tove grät högljutt, men inga tårar i ögonen.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-28 20:59:26 följande:

Gertrud vann duellen och Emelie är ute.

Jag vet inte egentligen vem jag hade velat skulle vinna, men Gertrud är stark för att vara äldre.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-28 21:06:11 följande:
    Ja,det kan man undra.
    Hon trodde kanske att hon skulle förlora på att vara ärlig.
    Men Ida har vetat länge att Ali vill stå på allas sida för att han ska bli omtyckt, så nu när hon erkände hade hon kunnat rösta på Ali och få det andra också att rösta på han.

Vilket liv det kommer att vara nästa vecka på stranden nu när alla vet att Ali är falsk och ljuger.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-28 21:16:36 följande:
    Ja,precis. Men jag tror att hon ville vara med tjejpakten och rösta ut Maxim.

Ja,det ska bli intressant att se.
    Det är Tove som hela tiden har velat rösta ut Maxim och fått väl med det andra tjejerna. Helt klart Maxim är stark.
  • Jhannis

Läste om att duellen har fått göras två gånger då Emelie hade fuskat inte haft raka armar. I andra omgången så hade hon gjort likadant och blev diskad. Var nog därför hon slängde redskapen framför sig.

Svar på tråden Robinson 2024 Höst