Är ni singel? Hur länge har ni varit det?
Väldigt länge, men jag är immun idag. Och har inget romantiskt intresse för män. Dom flesta uttrycker sig så nedlåtande om kvinnor. Verkar mest kunna prata om kvinnors yttre och vikt. Eller att vi är horor alternativt feminister. Det är inte direkt svårt eller en utmaning att vara utan dom. Om jag säger så.
Jag har gått igenom så svåra saker i mitt liv på egen hand. Att jag klarar mig själv. När man blir så pass testad. Lär man sig mycket om sig själv. Sköter mig själv, och har skurit bort den delen av mitt liv. Undviker miljöer där jag vet att mycket män rör sig. Men det är ju ingenting som påverkar mig eller dom direkt.
Har ett väldigt fridfullt, okomplicerat liv. Är riktigt skönt.
Använder inte social media heller. Koncentrera mig på att avancera i mitt yrke. Läser mycket, ser till att få bra med sömn. Äta bra, röra på mig. Rår om mig själv. Jag tror absolut att jag mår mycket bättre psykiskt. Utan all den stress som relationer kräver, och all hets online. Dessutom kan jag inte bli kär eller få intresse för en man heller. Hade ju varit praktiskt om man var lesbisk haha. Men har aldrig haft intresse för det kvinnliga könet heller på det viset.
Överlag går det inte att lita på människor. Det är så mycket falskhet och spel idag.