• Anonym (Lilla gumman)

Kompisens pappa

Har haft sex med min bästa kompis pappa. Det bara hände. Han skjutsade hem oss efter en utekväll. Först släppte vi av min polare å när vi var utanför min lägenhet så frågade jag om han vill följa med upp.... Sa också att jag hellre ångrar det jag gjort än det jag inte gjort....
     Sexet var underbart, han är en underbar älskare. 
    Nu måste jag träffa min kompis nästan varje dag och helg. 
    Blä, för mig men jag vill träffa honom igen.
    Han och hans fru har varit gifta i nästan 30 år och dom har aldrig sex längre.
    Men jag dööör om min polare får veta

• Svar på tråden Kompisens pappa
  • Anonym (Snövit)

Vad vill du med denna tråd? Är du uppmärksamhetssökande?

• Anonym (Kan toppa det :))

Om det är till nån tröst så är min barndomsbästis värre än dig, hon är GIFT med min pappa (Nu var han och mamma skilda iofs så ingen otrohet....men vadfaaan ändå). 1 år yngre än mig. Tog ungefär 10år för mig efter fått veta att de är ett par att sluta känna "ah men vad faaan!" Kanske 10 år till innan jag är helt ok med det? Vet ej.

• Anonym (Elsa)

Råkade bara hända? 

Du planerade ju det. Annars hade du ju inte bjudit in honom. 

Men du mår som du förtjänar. 

• Daimler

Samma här det blev med mig och min staddy body student ? det kom plötsligt okontrollerad efter ett par år bekantskap? förstör inte detta med att gå runt och berätta ? alla ska ha sit eget lilla förråd för små hemligheter? njut

• Anonym (Lilla gumman)

Inget jag planerade.  Jag var full och kände mig lite kaxig.  Hade aldrig trott att han skulle följa med upp.
    Vi har alltid  slängt lite meningar mellan oss men inget seriöst.  
    Nu skriver vi på snap till varandra och jag både vill och inte vill ses igen.  Tror vi blir lite tända på situationen också. Att det är förbjudet och hemligt lixom

Anonym (Elsa) skrev 2024-10-10 07:05:56 följande:

Råkade bara hända? 

Du planerade ju det. Annars hade du ju inte bjudit in honom. 

Men du mår som du förtjänar

• Dardi007

Vilket respekt har han för sin kompis . Knulla hans dotter !
    jag vet inte , jag spelar inte påven här eftersom man hade kunnat själv hamna i samma situation men känns obehagligt ! 

Det är ful med killar/tjejer ute , undrar varför man hamnar i spna situationer där man riskerar sit förhållande , vänskap osv ?

• Anonym (Elsa)
    Anonym (Lilla gumman) skrev 2024-10-10 08:52:14 följande:

Inget jag planerade.  Jag var full och kände mig lite kaxig.  Hade aldrig trott att han skulle följa med upp.
    Nu skriver vi på snap till varandra och jag både vill och inte vill ses igen.  Tror vi blir lite tända på situationen också. Att det är förbjudet och hemligt lixom

Och du fortsätter planera i nyktert tillstånd. 

Tror inte du bryr dig om varken din kompis eller hennes mamma. 

Men det är ju upp till dig hur du vill bli sedd bland folk du känner. För det kommer att komma fram. 

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Lilla gumman) skrev 2024-10-10 08:52:14 följande:

Det är just detta.  Jag vet precis hur du känner, jag var hemlig älskare till min kompis morsa. 
  • Raggartjejen
    Dardi007 skrev 2024-10-10 08:58:32 följande:

Vilket respekt har han för sin kompis . Knulla hans dotter !
    jag vet inte , jag spelar inte påven här eftersom man hade kunnat själv hamna i samma situation men känns obehagligt ! 

Det är ful med killar/tjejer ute , undrar varför man hamnar i spna situationer där man riskerar sit förhållande , vänskap osv ?

Det är hans dotters kompis!
  • Dardi007
    Raggartjejen skrev 2024-10-10 10:48:59 följande:
    Det är hans dotters kompis!
    Japp , det är jag som skrev fel . Tack
Svar på tråden Kompisens pappa