Inlägg från: Anonym (Sara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sara)

Överkänsliga slemhinnor i underlivet

Tror jag har börjat få överkänsliga slemhinnor i underlivet. Har haft underlivsbesvär sedan början på året men nu har det blivit lite värre. Har blivit undersökt av flera gynekologer och läkare men dom ser inget "fel".
    Har nu sedan några veckor tillbaka göra ont när jag sitter samt gör ont vid beröring vid öppningen av vaginan. Kan mina underlivsbesvär ha nu utvecklats till vestibulit? Har aldrig haft detta problem tidigare, har kunnat beröra och haft sex utan smärta. Vågar inte ha sex när jag märker att bara beröring gör ont. Får ingen hjälp av gynekologer eller vården heller så vet inte vem jag ska vända mig till för att få hjälp.

• Svar på tråden Överkänsliga slemhinnor i underlivet
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Vega) skrev 2024-10-08 10:51:07 följande:

Min fru har/hade samma problem under en längre tid. Hon blev tipsad om att äta kosttillskott med Havtorn. Jag kan intyga att vi båda var MYCKET skeptiska till detta men det tog en vecka så blev det märkbar skillnad. Nu har hon ätit det dagligen i ett par år och är väl mer eller mindre av med besvären.

Ska ge det ett försök, tack!
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Vega) skrev 2024-10-08 13:48:30 följande:
    Så lite så, absolut värt ett försök.
    kollade hemma på lunchen och de hon kör med heter Buckthorn kapslar (för slemhinnor) och finns tydligen på Svensk Hälsokost
    Jättesnällt, tack så mycket.
Svar på tråden Överkänsliga slemhinnor i underlivet