• Anonym (Nyfiken brud)

Parvibrator - hur fan funkar de?

Är det någon som testat sexleksak i stil med denna?  www.apotea.se/satisfyer-double-joy-violet-parleksak

Jag kan inte för mitt liv fatta hur de ska funka, verkar väldigt obehagliga... 😆 Är de liksom stora och stela? Blir man helt fastklämd med klittan som i ett skruvstäd?
    Får mannen plats med kuken inuti också?
    Är det skönt för honom?
    Är det skönt för henne?

Tell me hur och vad 😎 Gotta know.

• Svar på tråden Parvibrator - hur fan funkar de?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (mmm)

Kolla recensioner på sinful etc, den verkar vara svårmanövrerad.

• Anonym (Nyfiken brud)

Ursäkta?
    Jag är tjej och jag undrar hur/om dessa mackapärer funkar. Tror inte att svaren i stil med Ja/nej de är bra/dåliga är nåt runkmatetial för någon 😆

Anonym (Runknisse igen) skrev 2024-10-06 21:15:52 följande:

Du listar nog ut det på egen hand.

Sechattande på Faniljeliv är förövrigt inte tillåtet och anmäls. Ta det privat eller på ett mer passande ställe

• Anonym (Runknisse igen)
    Anonym (Nyfiken brud) skrev 2024-10-06 21:43:12 följande:

Ursäkta?
    Jag är tjej och jag undrar hur/om dessa mackapärer funkar. Tror inte att svaren i stil med Ja/nej de är bra/dåliga är nåt runkmatetial för någon 😆

Haha! Nej, det är du inte. Kvinnor behöver inte gå in på anonyma nätforum och vädja efter detaljerade sexuellt obscena svar från andra kvinnor. Det är ett typiskt incelbeteende att fiska efter porbiografiska beskrivningar såsom du just gjort. Du lurar ingen.
    Anonym (Nyfiken brud) skrev 2024-10-06 21:43:12 följande:

Ursäkta?

Läs recensioner som lär finnas på hemsidan där du köpt din plastiga leksak. Finns säkert en bruksanvisning där också. Haha!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nyfiken brud)

😆

Du är ju helt ute och cyklar.

Jag frågar om folk testar en produkt och vad de tycker om den. Vet inte om du normalt sett runkar till sånt? De flesta gör det ej.

Om du blir kränkt av en fråga om sexuella hjälpmedel på ett forum med tema SEX så borde du nog hitta ett annat hörn av nätet att hänga på. Detta verkar jobbigt för dig.

Anonym (Runknisse igen) skrev 2024-10-06 21:49:50 följande:
    Haha! Nej, det är du inte. Kvinnor behöver inte gå in på anonyma nätforum och vädja efter detaljerade sexuellt obscena svar från andra kvinnor. Det är ett typiskt incelbeteende att fiska efter porbiografiska beskrivningar såsom du just gjort. Du lurar ingen.
    Anonym (mmm) skrev 2024-10-06 21:54:32 följande:
    Detta nya trollet är verkligen tråkigt. Kan du ta en annan persona?
    Du råkade visst citera fel person nu. Jag är inte TS.
    Anonym (Nyfiken brud) skrev 2024-10-06 21:55:14 följande:

😆

Du är ju helt ute och cyklar.

Jag frågar om folk testar en produkt och vad de tycker om den. Vet inte om du normalt sett runkar till sånt? De flesta gör det ej.

Om du blir kränkt av en fråga om sexuella hjälpmedel på ett forum med tema SEX så borde du nog hitta ett annat hörn av nätet att hänga på. Detta verkar jobbigt för dig.

Du frågar efter svar på hur man använder en sexleksak. Det är uppenbart nog vad du fiskar efter i tråden. Det finns säkert redan recensioner på dessa prylar. Finns således inget behov av att ställa frågan själv vilket du redan vet.
  • felicityporter

Jag har haft en liknande (fast We Vibe) och den fungerade över förväntan! Nästan lite för bra. 😆 Trodde inte heller att kuken skulle få plats innan jag testade men WOW! Det var supernice! Skulle gärna köpa en ny och testa med min nya partner, men de är så satans dyra tyvärr.

Svar på tråden Parvibrator - hur fan funkar de?