• Anonym (...)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

nihka skrev 2024-11-01 15:33:56 följande:
    Jag är inte intresserad av dina egenproducerade tillägg, Du får diskutera dem vidare med dig själv. De har inget med mig att göra.
    Det jag skrev har med dig att göra eftersom jag diskuterade vad du tog upp i dina inlägg riktade till mig.
  • Anonym (...)

Jag skrev OM, och poängen kvarstår ändå, vad du än drar upp i dina inlägg till mig att du läst eller haft för diskussioner, i andra trådar, oavsett om det handlar eller inte handlar om otalt, oense, eller någonting annat, så får du ta det med de personerna, i de trådarna. De diskussionerna har ingenting med mig att göra.

nihka skrev 2024-11-01 16:44:32 följande:
    Jag är inte intresserad av dina egenproducerade tillägg. Inte en enda av dem.
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-11-01 17:30:34 följande:
    Jag är inte intresserad av dina egenproducerade tillägg. Vill du att jag ska vara tydligare?
    Det som du anser tillägg spelar ingen roll, poängen kvarstår, att det som du drog upp om att någon skrivit i andra trådar har ingenting med mig att göra.
  • Anonym (...)
    Anonym (jaha) skrev 2024-11-01 17:56:54 följande:
    Dela ut? Mat delas inte ut. Man betalar för det.
    jag skrev inte att mat delas ut, men det finns ju faktiskt de som gör det också för att hjälpa 
  • Anonym (...)
    Anonym (jaha) skrev 2024-11-01 17:50:41 följande:
    Jag vill inte det. Jag vill ändra maktbalansen.
    Du förespråkar ju inte sexköp. Abortförbud kommer inte göra så att fler män får ligga.
  • Anonym (...)
    Anonym (Man2) skrev 2024-11-01 18:58:18 följande:
    Finns det bevis för det? Jag tror det aldrig varit så mycket lösa förbindelser som ni då det blivit lättillgängligt på ett helt annat sätt med nätdejting. Däremot tror jag det blivit svårare för dom minst attraktiva männen då jag också tror att kvinnorna höjt sina krav då dom inte behöver en man på samma sätt. Men vill du vara med en kvinna som tar dig för försörjning? Jag vill bara med en kvinna för att hon verkligen vill vara med mig.
    Eller vara med mannen för att hon inte får göra abort, eller vad nu TS menar
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-11-01 19:10:33 följande:
    Nej, det var du som började gaffla om "tillägg" och jag är väldigt ointresserad av dina. De har inget med mig att göra. Ta det med någon som kanske är intresserad. Jag kan ta det med störrre bokstäver om det är svårt att ta in.
    Nej det var du som började prata om att jag gjort tillägg. För att vara ointresserad så är det vad du nu fokuserat på i flera inlägg, huvudpoängen, som är helt oberoende av några tillägg, bemöter du inte så den kvarstår oemotsagd.
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-11-01 19:53:21 följande:
    Nej, det var du. Prova att läsa bakåt. 
    Jag skrev tillägg eftersom du skrev om egenproducerade tillägg. Och det spelar ändå ingen roll för huvudpoängen.
  • Anonym (...)
    Faile skrev 2024-11-01 21:46:04 följande:
    Oavsett hur du får det? 
    TS vill förbjuda aborter och ha lagar för dejtingappar så det blir till männens fördel
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-11-02 06:35:40 följande:
    Du tycks inte klara av att ta in att någon har fått otaliga svar från en rad olika personer att sex inte är ett behov som man har rätt att få tillfredsställt av andra och började gaffla om tillägg.
    Jag är inte intresserad av dina egenproducerade tillägg. Jag diskuterar vad han berättade om
    Det spelar ingen roll vad någon annan fått för svar, har ingenting med mig att göra.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?