Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?
Även om kvinnan skulle välja en individ som sexpartner så väljer och har män och kvinnor olika svårt att få en sexpartner.
Nej, inget behöver se annorlunda ut än det gör idag, män/kvinnor väljer sin partner och avgör själva o de vill ha samliv (inom samtycke) och om de vill ha barn.
Samhället har inget uppdrag eller syfte att en individ skall kunna ha relation eller sex. Detta är upp till var och en person (man som kvinna)
Hänvisning till Evolution handlar om att du med dess lika (incel-män) kommer dö ut utan att kunna få till relation eller sexuella kontakt inom samtycke. Ni klarar inte av anpassningen... evolution och ni dör ut (bevisligen)
Syfte med sex avgör de som har sex, i mitt fall merpart av njutning och att jag fått ett par barn. Evolution att jag anpassat mig och du som inte klarat detta får inget av det.
Evolutionen är som tyngdlagen. Den passar alla och ingen samtidigt. Var och en människa har ansvar för sitt egna sexliv. Du är oförmögen till detta och där med inget sexliv.
Idag väljer man och kvinnor (samtycke), exakt som det skall vara. I detta blir du aktivt bortvald.
Samhället skall icke blanda sig i personers sexliv, så länge det är lagligt och inom samtycke.
Slutligen är sex ingen rättighet och därmed inget samhällsansvar.