-
Är man inte attraherad av någon så blir det ingetAnonym (jaha) skrev 2024-12-10 19:59:54 följande:Skillnaden är att förut gick det inte att välja bort män på samma sätt. Det kom inte massvis av nya chanser.
-
Kvinnor är inte en homogen grupp så vad man attraheras är är olika från kvinna till kvinnaAnonym (jaha) skrev 2024-12-10 20:06:09 följande:Eftersom alla kvinnor i hög grad har samma preferenser blir det alltid samma män som de väljer.
-
En sådan man är fruktansvärt oattraktiv och obehagligAnonym (jaha) skrev 2024-12-10 19:47:16 följande:Varför står de sakerna mot varandra? En man som ser sex som en rättighet blir en mer attraktiv man. för kvinnor.
-
Källa?Anonym (jaha) skrev 2024-12-10 20:14:35 följande:Det stämmer inte alls enligt olika undersökningar som har gjorts. Kvinnors preferenser är väldigt lika.
-
Det viktigaste är personligheten
-
Logiskt och självklartAnonym (X) skrev 2024-12-10 20:13:42 följande:Fast nej. En kvinna får inte ha sex med mig mot min vilja: jag bestämmer också. Sex blir det när båda (eller fler ) vill ha sex med varandra.
-
Aftonbladet är ingen seriös källa.Anonym (jaha) skrev 2024-12-10 20:25:05 följande:www.aftonbladet.se/relationer/a/Mg6RqM/lasarna-darfor-dras-vi-till-gifta-man
Alla kvinnor dras knappast till gifta män -
Fantastiskt att män vet bättre än kvinnorna själva, jössesAnonym (jaha) skrev 2024-12-10 20:28:49 följande:En man som visar för en kvinna att han utan problem kan få andra kvinnor är den man kvinnor attraheras mest av.
-
Så resonerar dom flesta kvinnormolly50 skrev 2024-12-10 20:34:12 följande:Jag kan bara tala för mig själv.
Men en man som ser sex som en rättighet är direkt avtändande för mig.
Framförallt om han tror sig ha rätt med en kvinna närhelst han själv vill. -
Ja, det gör detAnonym (X) skrev 2024-12-10 20:35:24 följande:Det säger allt om din förmåga.
Hur många långvariga förhållanden har du haft? -
Håller medmolly50 skrev 2024-12-10 20:42:24 följande:Jag kan återigen bara tala för mig själv.
Men jag attraheras inte av sådana män. Jag attraheras av en man som tydligt visar att det är mig han vill ha.
Jag vill inte ha en man som visar intresse för andra kvinnor.
Det är det nog inte många som vill,om ens någon. -
Håller med om det sistnämndamolly50 skrev 2024-12-10 20:53:25 följande:INej,det är i och för sig sant. Men det är ändå inte en man som intresserar mig.
Varför skulle jag vilja ha en man som är intresserad av andra kvinnor och kanske inte klarar av att vara trogen? -
Klokt skrivetAnonym (X) skrev 2024-12-10 21:37:57 följande:Nä, kvinnor ligger efter oss men förhoppningsvis fortsätter det jämna ut sig.
-
Det verkar vara fria fantasierAnonym (X) skrev 2024-12-10 21:59:57 följande:Du kan ju inte bara dra saker ut röven och tro att folk ska tro dig. Eller?
-
Ja, det borde vara lätt att förstånihka skrev 2024-12-11 19:54:22 följande:Ingen får hjälp att skaffa sexpartners. Ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Ingen får hjälp med att skaffa sexpartners.
-
Samhället har inget att göra med att ordna sexpartnerAnonym (Så?) skrev 2024-12-11 20:04:32 följande:Och jag kan påstå att det andra som samhället hjälper till med handlar också om hjälp för att få en sexpartner
-
Vad?Anonym (Så?) skrev 2024-12-11 20:08:52 följande:Och då kan jag påstå att det handlar om det för öctoga problem också
-
Skriver undernihka skrev 2024-12-11 20:08:52 följande:Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners. Nej, ingen får hjälp med att skaffa sexpartners.
-
Skrämmande, det sista stycketFiona M skrev 2024-12-11 23:03:17 följande:Samtyckeslagen. Hört tals om den?Anonym (Så?) skrev 2024-12-11 19:52:54 följande:Inte enligt någon lag utan enbart efter vad du tycker
Att du tror övergrepp är tillåtet är helt sjukt men jag är inte förvånad efter ditt resonemang här. -
Mycket som inte stämmerAnonym (Realisten) skrev 2024-12-12 17:35:14 följande:
Under tiden vi väntar på hans svar kan vi ju beskriva ert samhälle : Det statsfeministiska samhället. Det ser ut ungefär så här:
Rätt till sex för män : Absolut ingen.
Rätt till sex för kvinnor : Inte officiellt men i praktiken, t.ex. genom bevarande av mansöverskottet, gratis preventivmedel etc.
Rätt till sjukvård för män : Okey, fast egentligen borde män betala själva
Rätt till sjukvård för kvinnor: Självklart
Rätt till särskild lagstiftning för kvinnor, t.ex samtycket : Ja
Rätt till särskild lagstiftning för män : Absolut inte
Rätt till lika löner för kvinnor : Absolut
Särskilda förmåner för kvinnor : Så fort det finns minsta behov, tex intimhygien-artiklar på skolor, kvinno-jourer, etc
Särskilda förmåner för män : Absolut inga!
Män har exakt samma rätt till vård