• Anonym (...)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

nihka skrev 2024-10-20 16:52:31 följande:
    inget behov...som man har rätt att få tillfredsställt.
    Jag är inte intresserad av dina egenproducerade tillägg. Jag diskuterar vad han berättade om
  • Anonym (...)
    Anonym (U) skrev 2024-10-20 16:52:59 följande:
    Som sagt, det handlar fortfarande om missuppfattningar. 
    Då kan jag också kalla dina inlägg för missuppfattningar så de räknas inte, lika bra du lägger ner diskussionen 
  • Anonym (...)
    Anonym (U) skrev 2024-10-20 17:16:45 följande:
    Föregå med gott exempel.
    Så du medger alltså att det var fel av dig att kalla det missuppfattning? Jag ska göra bättre än så?
  • Anonym (...)
    Anonym (U) skrev 2024-10-20 17:18:15 följande:
    Inte fått höra/ läsa - uppfattat.
    Det är din åsikt. Du har nog uppfattat fel
  • Anonym (...)
    Anonym (U) skrev 2024-10-20 17:26:14 följande:
    Nej. Det var inte fel.
    Du kan föregå med gott exempel om du önskar lägga ner diskussionen.
    Anonym (...) skrev 2024-10-20 17:21:08 följande:
    Det är din åsikt. Du har nog uppfattat fel
    Personen själv är välkommen med en förklaring. Hitintills har detta inte skett.
    Poängen var såklart att det blir från början meningslöst att diskutera om vi ska svara med anklagelser om att ha missuppfattat
  • Anonym (...)
    molly50 skrev 2024-10-20 17:26:51 följande:
    Han har fått svaret att det inte är en rättighet att ha sex med en annan människa.
    Men han verkar ha förväxlat det med att man inte har rätt att ha ett behov.
    Och detta är inte den enda tråd han har diskuterat detta i utan att ta till sig de svar han får.
    Jag utgick ifrån vad han berättar om vad han fick för svar men vill ni inte godta att han fått det svaret så är det ingen idé att diskutera det
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-10-20 17:30:42 följande:
    inget behov...som man har rätt att få tillfredsställt.

Men personen i fråga verkar inte klara av att ta in mer än ett av dessa två led.
    Nej det var inte det svaret jag diskuterade om utan det har du lagt till själv. Jag känner själv personer som påstår att sex är inget behov punkt. så det är inte så konstigt om någon skulle ha sagt det till honom i något sammanhang.
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-10-20 17:41:15 följande:
    Jag berättar om de svar personen har fått hundratals gånger av olika personer här på FL utan att någonsin förstå dem.
    Då berättar du om något annat. Det utesluter ingenting 
  • Anonym (...)
    Anonym (U) skrev 2024-10-20 17:44:09 följande:
    Inte anklagelser, konstateranden. Det kan såklart påpekas.
    Du avgör själv vilka diskussioner du anser vara meningslösa, men ändå önskar både delta i och fortsätta med. 
    Det är fortfarande bara din åsikt. Det är inget argument att påstå att man konstaterar att någon missförstått. Det tillför lika lite till diskussionen som att jag skulle så kallat konstatera detsamma om dig.
  • Anonym (...)
    molly50 skrev 2024-10-20 17:54:46 följande:
    Jag har diskuterat med honom i flertalet trådar under lång tid. Och det är alltid samma ältande om hur orättvist det är att han inte har rättighet till att ha sex med andra människor mot deras vilja.
    Och att andra därför inte borde få hjälp med sexuella problem av vården heller.
    Och han missuppfattar ständigt att det inte handlar om rätt att ha ett behov utan om att man inte har rätt att ha sex med andra mot deras vilja.
    Han svarar inte heller på frågor som vilken hjälp han tycker att han ska få.
    Han använder alltid olika dubbelanonyma nick,men det går inte att ta fel på hans skrivsätt.
    Fast oavsett vilka trådar du läst eller diskuterat i så utesluter det inte att någon kan ha sagt precis så i någon annan tråd eller sammanhang.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?