• Anonym (jaha)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

molly50 skrev 2024-11-25 20:01:07 följande:
    Män kan välja när de vill ha sex,precis som kvinnor.
    Men de kan inte välja vem de ska ha sex med.
    Det måste finnas ett samtycke.
    Men du menar kanske att kvinnor ska tvingas till sex mot sin vilja?
    Bara kvinnor kan välja vem de ska ha sex med.
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2024-11-25 20:20:30 följande:
    Kvinnor bestämmer också vilka de inte vill ligga med,precis som män.
    Problem med det?
    Kvinnor bestämmer också vilka de vill ligga med. Det är skillnaden. Män bestämmer inte det. De får ta det som bjuds eller bli utan.
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2024-11-25 20:21:55 följande:
    Hur kan det vara feminismens fel att foilk blir skjutna,pappor dödade i gångtunnlar osv?
    Anonym (X) skrev 2024-11-25 20:34:49 följande:
    Hur är det feministernas fel?
    Svara konkret, inte med en massa känslomässigt och osakligt tjafs.
    Feminister vill ha det så. De vill importera hundratusentals ensamkommande män samtidigt som de sitter i sina högt belånade lägenheter och lägger skulden på inhemska män som inte är solidariska nog.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Man2) skrev 2024-11-25 20:36:44 följande:
    För lätt som man hur tänker du här?
    Jag har själv fått nobben av mer än hälften av dom jag visat intresse för och jobbat mer än hälften av dom som visat intresse för mig. 
    Det är det jag menar. En generation senare hade du fått nobben av 90%.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Man2) skrev 2024-11-25 20:38:55 följande:
    Tror du en överviktig kvinna utan jobb är eftertraktat villebråd?
    Jag vet att hon har lättare än motsvarande man men hon kan knappast välja och vraka för det.
    Jag har sett det flera gånger att män nöjer sig med en sån kvinna. De tycker inte att det är konstigt att de kan få tunnare ambitiösa män.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (?) skrev 2024-11-25 21:48:33 följande:
    Eh, hur menar du nu?
    Då hade jag såklart inte haft sex med någon av dem. Hade jag inte hittat någon annan skulle jag fortfarande varit singel och oskuld vid 48 års ålder. Hellre det än att ligga med någon jag inte känner något för.
    Yeah right, det tror jag på.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (?) skrev 2024-11-25 21:55:02 följande:
    Jag har inget som helst intresse av att män skall tacka ja till allt. Jag ligger bara med min man. 
    Tänk om han hade tackat nej till dig när du valde honom. Hur roligt hade det varit?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (P) skrev 2024-11-25 22:03:08 följande:
    Oj, du har en udda syn på verkligheten ?

Ska jag tolka ovanstående som att du menar att det alltid är ett kön som måste bestämma? På 50-talet var det mannen och nu är det kvinnan?
    Nej, det var jämnt fördelat någonstans i mitten på 70- och 80-talet.
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2024-11-25 23:51:17 följande:
    Du svarar inte på frågan.
    Hur är det feministernas fel att det skjuts och mördas här i landet?
    Feminister är och har varit drivande för mer invandring.
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2024-11-25 23:54:08 följande:
    Men fortfarande så får även kvinnorna acceptera att den de vill ligga med kan säga nej.
    Det måste ske med samtycke.
    Är det svårt för dig att förstå?
    Ingen,varken kvinnor eller män,kan bestämma vem de ska ligga med om inte samtycke finns.
    Ja, men i realiteten händer det i väldigt få fall att en man säger nej. Det beror på att mannen ser det som sin enda chans.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (kudos) skrev 2024-11-26 03:25:02 följande:

Att köpa sex är alltid fel 

Otrohet är fel. Varför är det inte olagligt i Sverige? För att feminister inte tjänar på det. De vill också kunna vara otrogna mot sina män.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Urk) skrev 2024-11-26 06:59:23 följande:
    Hur ska män få den rätten menar du? Ska de få knulla även om en kvinna inte vill? Eller hur ska män ges rätt att bestämma när/var/hur ett knull ska ske?

fattar du inte att sex utan samtycke är våldtäkt? fantiserar du om att legalisera våldtäkter? Trodde inte män kunde sjunka lägre..
    Det finns länder där det vanliga pappor betalar för att deras söner ska bli av med oskulden.

Ett av feministernas främsta vapen är att håna och trycka ner män som är oskuld. På så sätt kan de förminska svaga män. Ni skulle gärna använda er av den taktiken. Förstår ni vilken makt feminister skulle fråntas om de inte kunde håna män på det sättet? Det är därför ni inte vill ändra på det.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-11-26 07:40:59 följande:
    Nä, HAN vill inte köpa sex utan få det gratis av kvinnor som är tacksamma över hans uppmärksamhet när andra män köper sex.

Att samma 5 % män som han inbillar sig ligger med alla kvinnor nu finns kvar även då verkar han ha glömt.
    Jag har inte sagt 5%, men vad är det som är ologiskt med att män blir mindre desperata om de kan bestämma själva när de vill ha sex?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Man2) skrev 2024-11-26 08:12:39 följande:
    Män innebär pluralis och i det här fallet ser jag inte att TS medhåll av nån alls så det är en man som sjunker lägre och inte män över lag.
    Ni sitter som svenska feminister på ett forum och tror att ni är en majoritet.

Hur förklarar ni att de flesta andra länder inte tycker som ni?
  • Anonym (jaha)

I vårt kära grannland Finland skriver man om sexköpare på ett positivt sätt och ser situationen i Sverige som icke-önskvärd. Läs:

samsnet.fi/blog/2023/06/07/narhet-for-pengar/

Finland är världens lyckligaste land. De har inte drabbats av en feministisk masspsykos. Hur får ni det att gå ihop?

Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?