• nihka

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 17:42:12 följande:
    Då handlar det om att pågrund av din bitterhet då klarar du inte av att höra någon kritik. 
    Om du inte får som du vill så måste andra straffas också.
    Jag är inte bitter. Jag har det bra och vill fortsätta slippa low life som anser sig ha rätt att knulla kvinnor som inte vill ha dem.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 18:00:05 följande:
    Och du snackar om att man skulle tänka på andras valmöjligheter och om att det är viktigt att tänka på vad andra personer gillar och sedan föreslår du att jag skulle få sämre liv. 

Var står det i lagboken att du för föreslå att någon ska få sämre valmöjligheter?
    Alla som inte vill har rätt att slippa knulla dig och du har ingen rätt att knulla någon som inte vill. Gå emot det så kallas det våldtäkt i "lagboken".
  • nihka
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 18:02:14 följande:
    Det handlar i så fall om du vill vara berättigade till andras liv. 
    Du tycker det är okej att man ska få ett sämre liv men du tycker det är inte okej om man tycker att sex och förhållande borde vara mer jämställt 
    Det handlar om att den som anser sig ha rätt till min kropp skriver jag av som ett äckel och om jag måste jobba med sådana personer gör jag det absolut minsta som jobbet kräver och avlägnsnar mig från äcklet så fort som möjligt.

Och om sådana personer därmed anser att de får ett sämre liv har de sig själva att skylla.
  • nihka
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 18:05:04 följande:
    Och hur man får ha en åsikt över saker som berör en ser alltid ut på samma sätt. 
    Du får ha precis vilka skruvade åsikter du vill, du får ändå inte knulla med någon som inte vill.
  • nihka
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 18:07:59 följande:
    Konstig att du snackar om hur sex ska se ut när du förslår saker som det inte finns någon rättighet till. 
    Sex ser alltid ut på samma sätt. Samtycke behövs. Alltid.
  • nihka
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 18:18:38 följande:
    Och det finns ingen rättighet till att personer som du ogillar ska få ett sämre liv. 
    Människors rättighet att välja bort andra människor går alltid före andra människors behov av dem.
  • nihka
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 18:24:51 följande:
    nihka skrev 2024-12-07 16:16:36 följande:
    Visst. Du har rätt att klaga på att andra knullar när du inte får till det. Sprid din bittterhet allt du orkar och få än fler personer att vända dig ryggen.

Och vad skulle vara problemet att jag får klaga på saker som berör mig?
    Om en kvinna exempelvis blir kallad hora eller hon hör att någon säger hora till kvinnor som har stora bröst så berör det ju henne.
    Inga problem. Tjata på du. Det förändar dock ingenting, mer än att du stöter bort än fler människor. 
  • nihka
    Anonym (U) skrev 2024-12-07 18:30:35 följande:
    Du blir emotsagd. Det tar du som förevändning för att spamma och ge igen.
    Så återigen, tror du att det faktum att du blir emotsagd innebär att du inte får klaga?
    Resonemangen är säkert bekanta bland personalen som troligtvis är oerhört tacksamma den stunden personer med den typen av syn sitter här och käftar om sina rättigheter till sex.
  • nihka
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 19:40:02 följande:
    Om mina behov inte spelar någon roll så blir det ologiskt att jag ska bryr mig om andras känslor. 
    Du behöver inte bry dig om andras känslor. Du behöver bara bry dig om deras rätt att slippa knulla personer de inte vill ha.
  • nihka
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 20:48:00 följande:
    I så fall varför vill du hämnas när du inte får som du vill? Jag har inte sagt något om rätt att knulla någon som inte vill.
    Att sex ska inte vara jämställt eller jämställt för alla handlar inte om någon rättighet 
    Du verkar inte begripa att ditt tjat om jämställdt sex inte omfattar att människor som inte hittar någon som vill knulla med dem ska få knulla.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?