• Anonym (Man2)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 18:17:51 följande:
    Och rent tekniskt så kan sex se ut på ett annat sätt än hur du vill ha det. 
    Du själv föreslår saker som du inte har någon rättighet till. 
    Det finns inga rättigheter när det gäller sex utan det är ett samtycke mellan två personer. Vad är det du inte fattar och har du någon diagnos där man har svårt med samspelet med andra personer? Jag hoppas ingen kvinna jag känner och bryr mig om kommer ta i dig med tång då du verkar bara bry dig om dig själv.

Hade dina åsikter inte varit extremt udda hade du fått medhåll här och det får du inte så tänk ett varv till och jag tror du behöver prata med någon för att bearbeta dina problem.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 19:05:10 följande:
    Och hur bryr du dig om andra människor när du säger att du hoppas olika personer inte ska träffa mig? 
    Jag bryr mig om dom jag känner och tycker om och vill att dom ska tillbringa tid med en empatisk sund och frisk person som också bryr sig om dom. Inte svårare än så.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-12-07 19:14:12 följande:
    Ge upp. Han har aldrig ens varit nära att svara tillfredsställande på frågor han fått. Oftast blir det rent goddag/yxskaft svar som visar att han inte förståty frågan. Eller om han bara har extremt svårt att uttrycka sig. 
    Svårt att argumentera med en smart person men med en lågbegåvad är det omöjligt. Men ändå lite underhållande hur vissa resonerar.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 19:26:32 följande:
    Det skulle ju handla om att sex skulle inte vara rättvist och ingen rättighet 
    Det är ingen rättighet att ha sex hur skulle det gå till?
    Vet ju att du bara maler på och inte svarar på motfrågor. Själv så tror jag det blir lite sex senare i kväll men ingen garanti då min partner också måste vara sugen men det ordnar sig nog oavsett🤗
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 21:01:03 följande:
    Då handlar det om våldtäkt hur ni tycker sex ska se ut. 
    Det handlar om tvång när skulden ska vara på mig. 
    Ja tvingar någon dig till sex så är det våldtäkt så klart vad annars? Att inte vilja ta i dig med tång är inte våldtäkt.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 21:01:03 följande:
    Då handlar det om våldtäkt hur ni tycker sex ska se ut. 
    Det handlar om tvång när skulden ska vara på mig. 
    Är jag ensam om att se en en viss underhållning i det här sjuka resonemanget?
  • Anonym (Man2)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-08 01:13:17 följande:
    Allt du skriver här får dig att låta som en feminist.
    Du får falla mig feminist hur mycket du vill om det känns bra för dig🤗 tycker du själv att du är en man trotts att du inte kan attrahera en kvinna och vill gå till ytterligheter via lagar så du också får doppa med någon som inte är det minsta attraherad av dig?
  • Anonym (Man2)
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-08 01:20:09 följande:
    Föredömligt vet jag inte, men jag kan tänka mig att det tidigt ger barnet ett starkt självförtroende.
    Skulle en tonåring få bättre självförtroende av att pappan köper sex åt sitt barn? Jag tycker det är bättre att uppfostra sina barn så dom kan göra sig och lyckas attrahera den dom är intresserad av men det håller du så klart inte med om då det gör mig till feminist😄
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Realisten) skrev 2024-12-08 19:20:12 följande:

Ja, du Anders1970 du använder det gamla fula knepet att beklaga dig över Incel-män för att själv framstå som en bättre man. Ett annat knep som du och många andra använder är förespeglingen Incel är en liten minoritet av männen.

Till alla er kvinnor som beklagar er över Incels: Vill ni verkligen ha en man som är bra på och har lätt för att skaffa kvinnor? Vem tror ni har mest benägenhet att vara otrogen, Inceln eller han som smörar på om kvinnors rätt i tid och otid?

Fast han ju rätt. Nog är dom som helt blir bortvalda en minoritet. Och att du tycker en kvinna ska välja en man med sjuka åsikter och taskig personlighet som ett par i tråden här visar upp istället för någon som tycker är trevlig för att risken att bli bedragen är mindre är ju bara konstigt. Vad säger att den missanpassade mannen skulle vara trogen om mot all förmodan tillfälle gavs och vem skulle du själv välja av en attraktiv och trevlig kvinna eller en missanpassad kvinna med taskig personlighet? Tänk på att den första kvinnan jag nämner har fler alternativ och högre risk att hon är otrogen.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?