Inlägg från: Anonym (Snällasöta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snällasöta)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (Realisten) skrev 2024-12-09 16:41:14 följande:
    molly50 skrev 2024-12-09 16:20:32 följande:
    Jag har inte valt min man pga hans lön och skulle kunna klara mig ensam med.
    Jag valde honom pga den han är och att han dessutom ser bra ut är bara ett plus.
    det finns säkert kvinnor,sk golddiggers,som tar män pga deras lön,men dit hör inte jag.

Ja,det kan du göra. Det är fint.

?....För när storfiskar'n talar om hur stora fiskar han får

Ja, då så skarvar han som han vill, då räcker armarna inte till...?

Tycker det är lite intressant att du anklagar så många människor du inte ens känner för att vara lögnare. 
    Finns ett engelskt ordspråk " It takes one to know one"

Jag lever egenvalt själv och kommer att fortsätta med det. 
    Har det aldeles utmärkt.
    Du kommer nog tycka att jag ljuger oxå. 

Så gott o se, att det finns en hel hög med fina människor i tråden som prövar förklara tålmodigt. Att världen består mest av folk med fina värderingar 
  • Anonym (Snällasöta)

Det måste vara fler än mig som ser att TS är fruktansvärt mansfientlig? 
    Rätta mig gärna om jag har fel nu. Det är val var fjärde år. 
    Har män ingen rösträtt?
    Alla svenska medborgare över 18 har mig veterligen rösträtt. Eller TS, menar du att män är dumma? Dom har ju, enligt dig nu, låtit dessa hemska feminister, ta makten. 
    Jag förstår inte detta helt. Du idiotförklarar ju alla män, att dom inte kan tänka själva och rösta efter eget huvud.
    Jag rör mig i bilkretsar, där är det flest män i olika åldrar. Jag VET att karlar flest inte är så korkade som du vill ha dom till. 

Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?