Varför är kvinnor så besatta och avundsjuka på varandra?
Ts, låter som du projicerar ditt eget tyckande på andra människor. Ganska uppenbart.
Ts, låter som du projicerar ditt eget tyckande på andra människor. Ganska uppenbart.
Rolig tråd ts. Den verkar ha provocerat hönsen en hel del.
Tyvärr lever kvinnor i förnekelse mot sig själva. Så de kan aldrig erkänna något sådant här öppet förstår du väl ?
Men om jag som man skulle gissa utifrån vad jag lärt mig om kvinnor så handlar det hela om att kvinnan kommer på att hon har förlorat sin gloria och high sex apeel. Och först förundras hon över den vackra tjejen, sedan tänker hon alla 1000 negativa ord hon skulle vilja säga till den men vet att så kan hon inte beter sig offentligt så därmed knycker till med huvudet och glor åt något annat håll, allt för att slippa se "eländet" fast egentligen är det kvinnan själv som anser sig vara eländet men förstår det inte själv.
Jag har själv sett precis det du beskriver. Så jag håller fullständigt med dig. Ibland riktigt brinner det av ilska i ögonen och de börjar bita tänderna mot varandra så att de spänner käkarna gång på gång.
Så trött på de här hitte på trådarna som samma person startar. Och alla handlar om samma sak, att kasta skit på kvinnor på ett eller annat sätt
Nej det känner jag inte alls igen. Jag är inte särskilt snygg och har aldirg tittat så på en annan kvinna.