• Anonym (x)

Vad är skillnaden på att vara aktiv och passiv?

Män som är UG och enbart tar emot är feminina. Maskulint beteende är att vara den penetrerande parten. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (x)
    Anonym (Bi) skrev 2024-09-29 20:29:10 följande:
    Du kan inte se på alla män att dom är si eller så. Jag levde istortsett hemligt bi i flera år då jag skämdes att komma ut. Idag skäms jag inte och kan lätt berätta för vänner som jag känt i 20 år och ALLA reagerar chockad och säger att dom kunde aldrig tro det om mig. Jag är tillvardags en skäggig karl som mekar lagar o donar och beter mig väldigt manligt i mitt eget tycke. Men i mitt dolda så kan jag ha sex med män. Som suger av mig
     Slickar min röv och jag suger dom med mera. Men sen så är jag tillbaka till mitt vanliga jag. Du skulle aldrig kunna hitta mig på stan och veta att det är jag som skriver detta. Alla passiva är inte Jonas Gardell o Edvin Törnblom. Kan säga att det finns bisexuella Magnus Samuelsson och liknande (tog som exempel) men du kommer aldrig få veta det. Om dom själva inte kommer ut med det till dig. 
    Manlighet sitter i beteende och du är inte manlig om du ligger med andra män. Spelar ingen roll att det inte syns på dig. Du är mer feminin än maskulin om du håller på så där.

Inget fel i att vara gay men manlig är du inte. Heterosexuella män är manliga. 
  • Anonym (x)
    Anonym (switchgame) skrev 2024-09-29 21:00:36 följande:
    Hört talas om switch?
    Lika omanligt det. Män som håller på med varandra är i sig väldigt emaskulerande. Något som per automatik gör dem till fjollor rentav. Men trivs du med att vara emaskulerad så fine. Ingen feminin kvinna kommer att vilja ta i dig med tång men men..
  • Anonym (x)
    Sk007 skrev 2024-09-30 07:58:13 följande:
    Alla har sin åsikt om vad manligt och kvinnligt är. En tjej jag dejtade tyckte att liten kuk var det mest omanliga som fanns och tyckte att tjejer borde sluta ligga med småkukade så att de förstod att det är fel.
    Andra tjejer klarar t ex inte att dejta någon som är kortare än 180 cm.
    Så att tala om för andra vad som är manligt eller inte talar bara om vad du tycker är manligt, inget annat.
    Fast det ör ganska känt att kvinnor inte uppskattar män som håller på med andra män. Det är en allmän åsikt, att det är omanligt.
  • Anonym (x)
    Anonym (Bi) skrev 2024-09-30 13:51:50 följande:
    Så som du gnäller på allt o alla så är du långt ifrån manlig XD. Och du vet inte vad alla världens kvinnor tycker o tänker om bisexuella män
    Det är allmänt sant ja, kvinnor uppskattar manlighet hos män och det är omanligt att som man bli be av andra män. Många kvinnor som vägrar dejta bisexuella hanar. Jag förstår dem fullt ut.
  • Anonym (x)
    Anonym (Bi) skrev 2024-09-30 18:51:51 följande:
    Låter mer som dina åsikter och du baserar fakta på dom. Du säger att du inte har nått emot bögar men ändå är alla dina svar ganska homofobiska. Tror inte ett skit på vad du säger. Dina arbetskollegor eööer granne eller bästa vän som du anser är manliga kan också vara bisexuella utsn din vetskap. Och en heads up. Att bry sig vart andra killar stoppar sina kukar är ganska bögigt ;) 
    Snarare du som begriper noll om hur kvinnors sexualitet fungerar. De vill ha En riktig man som penetrerar dem, inte en fjolla som ber om att själv bli tagen.

Du lever i förnekelse. Bara att läsa runt på olika forum så ser du massor av exempel på kvinnor som ratar tvestjärtar. En riktig man håller inte på med andra män, han ägnar sig åt kvinnor vilket är det naturliga.

Nej, att ligga med män när man själv är man är bögigt. Inget fel med detta men hos kvinnor hör ni inte hemma. Kvinnor vill ha riktiga män, inte fjolliga dito.
  • Anonym (x)
    Anonym (Bi) skrev 2024-09-30 19:39:10 följande:
    Då enligt dig är lesbiska eller bisexuella kvinnor mindre kvinnliga.?

Också allmänt känt att lesbiska kvinnor harmanliga intressen och är mer butch till utseende och personlighet.  Finns t.o.m. namn för dem ?butchflata?. 

• Anonym (x)
    Anonym (E) skrev 2024-09-30 22:56:33 följande:
    Det finns inget som säger att det är mer dominant att penetrera än att omsluta.
    Att vara en undergiven fjant som bara tar emot är att vara passiv och omanlig jo. Särskilt när det sker med en annan man. Bikillar är inga riktiga män därav.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (x)
    Sk007 skrev 2024-10-01 18:01:12 följande:
    Ändå slutar de aldrig att höra av sig. Märkligt kan tyckas.
    Men straighta kvinnor vill väl egentligen bara bli befruktade och avla barn, så det är kanske inte så noga för dem trots allt.
    Cool story bro. Fast vi vet ju båda två att den inte är sann, inte om du varit öppen med att du blir besudlad av andra män. Rejäl turnoff för en vanlig kvinna.

Det är bara att göra en vanlig Googlesearch så får du se med egna ögon hur kvinnor i regel ser på tvestjärtar och hur få av dem som är villiga att ge sig i lag med dem för en relation.

Du får nog acceptera att kvinnor vill ha manliga män och inte passiva omega/bi som beter sig likt kvinnor och låter sig förnedras av andra män.

Du förlorar all din naturliga maskulinitet så fort du gör dig undergiven på det sättet och låter dig domineras och sexuellt utnyttjas av andra män. Sjukt omanligt och avtändande för kvinnor. 
  • Anonym (x)
    Sk007 skrev 2024-10-05 09:41:27 följande:
    Generellt så presenterar jag sällan mitt tidigare sexliv för den jag dejtar. Om de ställer raka frågor så svarar jag ärligt på dem. De få tjejer som frågat har inte haft något problem med mitt svar. Men de allra flesta verkar vara ointresserade över just den biten.
    Det verkar bara just den så kallade passiva rollen i killsexet du tycker gör mannen omanlig. Om det skulle vara så så räcker det med att en tidigare passiv kille upphör med att vara passiv så har han sin manlighet tillbaka.
    En kvinna (eller man för den delen) kommer därmed aldrig att kunna avgöra utifrån manlighet eller andra yttre faktorer om en man de träffar är eller har varit passiv.

Det omanliga sitter inte enbart i passiviteten utan även det faktum att två män håller på med varann. 

I min mening så är riktiga män hetero och de ligger med kvinnor enbart. Detta är den normala uppfattningen. Väldigt få kvinnor är intresserade av bipojkar till partners. All statistik pekar på det.

Svar på tråden Vad är skillnaden på att vara aktiv och passiv?