Inlägg från: Anonym (WTF) |Visa alla inlägg
  • Anonym (WTF)

Ni som kommit på er partner med otrohet, ni som varit otrogna

Anonym (Bocken) skrev 2024-10-01 09:15:23 följande:
    Har liknande erfarenhet och i det fallet visade det sig att hon varit otrogen. Hoppas att det inte är så i ditt fall.

Tror du att hon får besök hemma hos er eller att hon åker iväg till någon annan?

Jag hade inte kunnat låta bli att göra lite "tester". 
    - Om du går på morgonen och hon ska jobba hemma hela dagen, kläm fast ett hårstrå eller liknande i dörrspringan när du går så att du sedan när du kommer hem kan se om dörren varit öppen eller inte. 
    - Ta ett foto på hennes skor när du går hemifrån, så kan du sedan kolla när du kommer hem om de har rört sig.

Har du någon gammal mobil eller någon annan kamera som kan filma ett tag? Lägg den i så fall på morgonen så att den filmar hennes arbetsplats där hon brukar sitta och jobba. Har hon något fuffens för sig så lär du få reda på det.

Inte kul att spionera på sin tjej, men ibland är det bättre än att vara naiv och ovetandes.

Berätta hur det har gått sedan.
    Inget av dina tester säger att hon varit otrogen. 

Vad gäller att filma, mitt ex köpte två kameror med motiveringen "det är bra att ha när vi är bortresta". Sen flyttades den ena till sovrummet, trots att jag sagt nej till det. "Men den spelar inte in något".... när det uppdagades att den faktiskt spelade in, genom att han övervakade om jag höll på med mobilen när han var i vardagsrummet och jag sagt att jag skulle sova dog den sista gnuttan av kärlek som fanns kvar. Så många gånger som jag blivit anklagad för att vara otrogen trots att jag aldrig varit intresserad av en annan man... så när kärleken fullständigt dog i det läget, så hade jag noll samvetskval för att återuppta kontakten med en gammal vän som alltid varit speciell för mig. Av lite olika anledningar dröjde det ca 4 månader innan det tog slut på riktigt. 

Om man misstänker otrohet har man två val: antingen så tar man beslutet att göra slut för att man inte litar på sin partner eller så väljer man att lita på partnern till motsatsen bevisats. Att hålla på med "tester" etc är bara löjligt. 
Svar på tråden Ni som kommit på er partner med otrohet, ni som varit otrogna