Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Jag vill inte göra abort egentligen

Gör inte abort då!Det kan bli livslång trauma om det är tvång!

• Anonym (Mia)

Min vän gråter fortfarande (efter c 30 år senare)över en abort hon egentligen ville inte göra .

• Anonym (Mia)
    Samna skrev 2024-09-18 18:28:15 följande:
    Det hemska är att det nog kommer bli det om jag gör det. Jag tror inte på att den känslan som jag har nu försvinner efter första tabletten. Så starkt som jag känner. Även barnmorskan sa till mig att hon verkligen såg hur jag kämpade. Hon sa åt mig att inte ta den om jag inte var säker. Att jag ska göra det som känns rätt och att det inte är omöjligt om jag vill behålla. Men jag vet inte hur jag ska lösa det, vill heller inte räkna varenda krona och inte kunna ha kul med mitt barn. Som kalas, resor, gå på lekland, någon sport osv. Eller jobba väldigt mycket och knappt vara hemma. Eller att inte pappan är i bilden. Ush, det är ett extremt jobbigt beslut. Önska jag inte behövde ta det och det är det enda jag tänker på de senaste veckorna
    Jobbigt läge men du ska inte känna dig tvingad.Din kropp.Det övriga löser sig med tiden.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (J) skrev 2024-09-18 18:44:11 följande:
    Vänta, är han från ett annat land? 
    Vi bor i Sverige,många är från andra länder (mångkulturella Sverige).Spelar ingen roll,TS ska inte flytta för att en man vill något!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (J) skrev 2024-09-18 18:50:51 följande:
    Jag menade att flytta till en annan sak är en stor sak men detta handlade ju om att hon måste flytta till ett annat Land.
    Nej inte flytta nu!Skulle inte rekommendera.
Svar på tråden Jag vill inte göra abort egentligen