Könsherpes / herpes i underlivet!!
Igår fick jag reda på att min pojkvän har smittat mig med könsherpes. Har nu blåsor inuti vaginan, analöppningen, på min klitoris och mina blygdläppar. Det gör så ont, kan inte ens torka mig utan att grimasera. Gör ont att bara gå.
Och nu är jag fast med detta för livet. Kommer aldrig mer kunna ligga oskyddat med någon, och även om jag ligger med kondom så finns det risk att jag smittar någon ändå. Jag är så arg och besviken. Jag har hållt mig från sex så sjukt mycket för jag är livrädd för könssjukdomar. Och så händer det här 😢 Det känns som om mitt liv är över. Min kropp är inte min längre.
Och bara tanken på att jag nu måste livet ut oroa mig för nästa utbrott, och att jag inte ska råka ta på min fitta, ljumskar, rumpa utan att febrilt behöva tvätta händerna för att inte smitta det vidare till typ ögonen eller munnen.
Min pojkvän har typ 1 herpes på munnen (munsår). Men han sa till mig att det bara smittar om det är ett utbrott. Men en enkel googling ger ju faktan att det inte är så alls. Det kan smitta oavsett vad!! och nu är jag bara så besviken. Jag har fått en permanent skada. Skulle jag vetat att han kunde smittat mig ändå så skulle jag ju aldrig ha legat med honom. Jag tänker inte ta en livslång risk för en person som jag bara varit med i 6 månader. Helt sjukt ju!
Vad som tynger mig mest är att det känns som om jag aldrig kommer hitta någon nu. Jag kommer vara ensam för alltid. Och även OM jag hittar någon som vill vara med mig, så kommer jag ju förr eller senare smitta dem också.
1. Det vill jag inte
2. hur ska jag någonsin kunna suga någons kuk som jag har legat med nu? Då kommer jag ju få herpes i svalget eller i munnen?
Orkar inte detta :(
Och alla sexdrömmar jag har velat uppfylla med trekanter å annat. Knulla runt en massa. Det kan jag ju feta glömma nu.
Någon här som har könsherpes? Kan någon komma med positiva upplevelser eller är allt kört? Tycker jag ser folk säga att de blir deprimerade och självmordsbenägna efter de fått könsherpes.