• Anonym (.)

Skäms - orkar inte vara ensam med barnen

Det är väldigt lågt av din man att använda barnen på det sättet när du pratar om dina känslor

Han förstår helt enkelt inte hur det är i din sits, jag har alltid dragit det tyngsta lasset hemma, inget som vi bråkar om eller så det är bara hur våra rutiner funkar bäst men det var inte förrän jag var borta 4 dagar som han insåg hur mycket jag gör och han har fått en hel annan respekt och uppskattar mig mer.

Jag undrar dock om du inte ställer för höga krav på dig själv, när jag först läste ts trodde jag att ni hade 4 barn men det är 2 stycken och är de inte riktigt sjövilda så borde du kunna ta hand om dom utan större problem. Min kompis man jobbar borta rätt mycket, de har 3 barn och hon brukar passa på att ha lite extra mys de dagarna, kanske pizza till middag, filmkvällar i soffan osv, hon städar inte mer än vad som behövs de gångerna, utan gör det helt enkelt så lätt för sig som möjligt.

Sen tycker jag att du bokar in en spahelg och tankar energi <3

• Anonym (.)
    Cathariiina skrev 2024-08-25 10:07:30 följande:
    Det kan du ju inte veta. Både hans föräldrar och hans polare lär ju skydda honom, om du frågar ut dem. 
    Ts har redan problem i relationen, vi behöver inte trycka på det här också, vad menar du med hans föräldrar förresten, varför skulle de ha någon vetskap om någon eventuell otrohet?
Svar på tråden Skäms - orkar inte vara ensam med barnen