• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (J) skrev 2024-08-21 20:38:14 följande:
    Så ni är kk eller vad? Med tanke på ni bestämmer sånt i förväg 
    Nej. Han är min dejt. 
  • Anonym (H)
    Goneril skrev 2024-08-21 20:57:13 följande:
    Förvisso, men TS kanske skojar med oss. Hon la ut tråden för att testa folks reaktion, hon är nog smart. Har inte den tanken slagit dig? Jag har skrivit i lite raljerande ton, gjort några inpass med utgångsläget att det är påhitt. Inget fel med det, alltid roar det någon.
    Jag har haft sex med nära 60 pers. Tack vare min lista vet jag att det är 57 för att vara exakt. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-21 21:50:50 följande:

Jag tror också att TS lagt ut tråden mest för att kunna bemöta och diskutera olika reaktioner på detta tema. Det kan nämligen vara känsligt för vissa.

Några tycker det är dåligt när man varit med många(som jag tex), medan andra propagerar för att det inte ska spela någon roll om man knullat runt.

Jag har haft sex med ca 60, det är 100% sant. 

Men ingen vet det om jag inte berättar det. Ingen skulle kunna lista ut det om jag inte var ärlig. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-21 21:50:50 följande:

Jag tror också att TS lagt ut tråden mest för att kunna bemöta och diskutera olika reaktioner på detta tema. Det kan nämligen vara känsligt för vissa.

Några tycker det är dåligt när man varit med många(som jag tex), medan andra propagerar för att det inte ska spela någon roll om man knullat runt.

Jag ser oskyldig, lugn och snäll, blyg ut. 

Så dom som träffar mig får hoppas jag är ärlig. 
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-21 21:45:12 följande:
    Fast då bestämmer man ju inte att ligga innan. Åker han hem efteråt med eller? ännu mer kk
    Ja, vi får se, Han sover säkert över.
    men om han tycker jag är äcklig så blir det ju inte något mer. isåfall får jag söka vidare. men jag tackar inte nej till sex iallafall, även om det inte blir mer. 
  • Anonym (H)
    Goneril skrev 2024-08-21 22:27:12 följande:
    Undrar det förstås. För att vara så pass kräsen, kunna välja och vraka, få med dig den snyggaste killen på festen, måste du vara modellsnygg, märkeskläder, dyr väska osv.
    Inte märkeskläder och dyr väska. Men killar kallade mig 10/10. Det var enkelt att jaga dom jag ville ha. Jag satte mig bara bredvid och svängde med håret, låtsades gå in i dom och bara oj hej. Ställde mig i deras synfält och såna saker. 
  • Anonym (H)
    Goneril skrev 2024-08-21 22:55:35 följande:

Hm, skumt. Så här dags borde TS och pojkvännen sitta  ömt omslingrade i soffan, just ha fyllt på champagneglasen efter skaldjurssupén, kanske lyssnande på Rachmaninovs tvåa, och ivrigt diskuterande Modernas senaste utställning.                                                                                                                       Så småningom borde klädseln lättas varvid TS senaste korsettinvestering och nätstrumpor, allt i rubinrött, avslöjas. De högklackade Blahnikpumpsen behöver inte avtagas före avancerandet in till det allra heligaste, sovgemaket, sparsamt illuminerat med levande ljus. Så borde TS afton förflyta och inte med mobilen i handen. 

Haha, jag tror han är besatt av sin telefon. Jag tro han är inne på tinder. Men det var han hela tiden innan också. Så det är inget nytt. 
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-21 22:27:29 följande:
    Men han har inte kommit än?
    Jo, såklart. Men det blir sex senare när vi ska sova. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Suspekt att ens fråga) skrev 2024-08-21 23:28:14 följande:

Jag har en gammal klasskompis som har legat med fler än 1000 personer, förmodligen sexmissbrukare, men där ligger du i lä TS 😉

Haha, önskar jag hade haft sex med 1000 snygga killar ☺️
  • Anonym (H)
    Kirenaj68 skrev 2024-08-21 23:55:32 följande:
    Det är ju inte försent än....
    Jag vet inte. Det tog mig 11 månader att få denna kille.
    Med det tempot så blir det inte många. 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många