• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (zxcv) skrev 2024-08-21 00:07:01 följande:
    Det vore ju bra dumt att avstå något man verkligen känner för att njuta av. Oavsett om det är en ny tröja, en god maträtt, ett träningspass eller sexSolig
    Till vilken nytta avstår man något man har lust till? Speciellt när det varken drabbar miljön, djur, barn eller någon fattig. 

Folk kan köra bil dagligen trots att de inte behöver, de handlar saker som tillverkats genom slavarbete och de ignorerar regler och riktlinjer. Men kommer det till sex, då jävlar anamma är det fel och "äckligt" även fast det bara handlar om två personers rätt till sin egen kropp och vad de gör med den.

Faktiskt helt obegripligt!
    Ja, varför skulle jag avstå njutning när jag inte begår brott, och inte skadar mig eller andra? Det är faktiskt obegripligt. Jag bara njuter av skönt sex med killar jag varit sugen på vid tillfället. 
    Ska jag avstå det för att min framtida man inte ska tycka jag är äcklig? En sån man kan få gå, inga problem. 
    Alla säger att jag måste förstå att min dejt tycker jag är äcklig. Men jag kommer inte förstå det. Ska jag skippa sex i 10 år med alla snygga killar som står i kö och vill ge mig njutning?  
    Varsågod och gå vidare om det är så, men jag skippar inte något som ger mig njutning för att någon tönt ska tro att jag sitter hemma och *håller mig* från att ha sex för att jag ska träffa honom en dag, och den dagen jag träffar honom ska jag bli supersugen och vilja ha mycket sex med honom. 
  • Anonym (H)
    Anonym (LP) skrev 2024-08-21 10:20:53 följande:
    Så efter att ha avverkat 60grabbar så är din plan att få honom att tro att han är den bästa älskaren av 61st? Jag skulle gissa att du haft en del stjärnälskare bland dom 60 i kombination med en spänningsfaktor som det skulle vara svårt för en man över tid att mäta sig med i en seriös relation. Det är den mentala delen som din kille kommer få brottas med under lång tid för att komma igenom...
    Han ska brottas med den mentala biten. För något jag gjorde innan han kände mig? Och det enda jag gjorde var att vara en god människa som såg till att njuta när jag behövde. 

Då är han nog Inget för mig. 

Och det var bara sex och njutning, jag hade inga känslor. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Kk) skrev 2024-08-21 13:31:28 följande:

Njuta kan man göra utan att behöva skaffa nytt ligg var gång. För de flesta är det stor skillnad att ha någon/några att höra av sig till när man är sugen mot att ragga nytt ligg var gång. 

Hur ska du klara av ett seriöst förhållande med en person när du inte verkade klara av att skaffa kk förhållande utan föredrog flera olika ligg? 

Så hade jag haft sex varannan månad i 10 år med en kk jag inte har några känslor för skulle vara ok, jämfört med att ha sex med nya?

Jag vill inte ha någon kk, så därför har jag inte det.
    Jag gillar ragga upp nya snygga killar. Det är därför jag får dom jag vill. Ingen kille jag velat ha har sagt nej till att ge mig njutning, så det är väl jättebra tycker jag.
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-08-21 09:22:55 följande:
    Fast det har ju inte framkommit om hon haft mycket sex eller ej. Dom flesta har ju haft sex fler gånger än 60 på tio år. Men dom absolut flesta ser lite kukar som engångs produkter utan återanvänder samma kuk om och om igen och kan därför dessutom vara mer erfaren.
    Jag har inget emot att det är en engångsprodukt för njutningens skull.

Jag behöver inte återvända samma för att få maximal njutning. Det är alltid jag som bestämmer när, var, hur.
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-21 15:22:21 följande:
    Och du skyddar dig, eller? 

Självklart. 
    Så det är ingen skillnad på 60 ligg utan känslor med kk och 60 ligg med olika killar. 
    Och då tycker jag det är mer spännande med nya.

Har jag känslor vill jag ha en relation, som med exet. och denna kille. Och då räcker sexet jag får från dom. 
    Så när jag blir sugen på sex så vill jag ha det med denna kille bara.
    Och när jag är singel och inte kär och blir sugen på sex så vill jag ha en snygg kille som ger mig skönt sex för stunden. 

• Anonym (H)
    Johannes2023 skrev 2024-08-21 15:06:53 följande:
    För många (mig inkluderad) så bygger sex på något djupare och jag har bara gått till sängs med någon jag varit genuint intresserad av. Att ett gränslöst beteende kan bli problematiskt för både män och kvinnor kan väl knappast komma som en nyhet för någon. Såren kan bli djupa hos en partner som resonerar som jag när man träffar någon som resonerat precis tvärtemot. Men om vi nu ska jobba lösningsorienterat så tycker jag så här; Uppenbarligen har ni olika syn på detta och för dig är det inte en stor grej att ligga med någon. Då tycker jag du ska låta din kille få frihet i relationen för det kan ju inte spela dig någon roll att han ligger med andra då det inte betyder något! Smart va?😊
    Nej. Såklart inte. Är vi en relation så är det otrohet, det är inte ok. 

Jag jobbade riktigt hårt i flera månader för att få denna kille. Tror inte ni eller han förstår hur mycket jobb jag la ner på det. 
  • Anonym (H)
    Goneril skrev 2024-08-21 14:35:58 följande:

Dagens inlägg från mig; ett sätt att förtränga molandet i käken under implantat-processen, Brånemark. Därmed har jag indirekt berättat att jag hör till de äldre i detta forum men det har ni säkert redan räknat ut.                                                                                                               Sexuell lössläppthet, ackompanjerad av "She loves you, yeah, yeah", förekom även i de fina salongerna på 70-talet. Den ledde inte alltid till "satisfaction" i sängkammarn vilket Keith med världens bästa riff kunde konstatera. (Keith Richards i Rolling Stones, det kan inte de yngre veta, om de inte frågar sina morsor eller farsor förstås).                                                                                                                                                                     Just när det gäller tillfredsställelsen, "the reward" är jag lite fundersam, hur kunde TS veta att hemdragandet skulle leda till den? Hur kan man veta det med någon obekant? Får kavaljererna fylla i ett frågeformulär eller hur går det till? Jag frågar eftersom jag hör till de relativt obevandrade men ändå vetgiriga inom disciplinen i fråga.                                                                                                                                                                         Ursäkta, TS, min raljerande ton, jag ska inte bråka med dig, det har tillräckligt många redan gjort i tråden. Det finns logik i det du påstår, nämligen att du inte ska avstå från njutning i dag i avvaktan på en presumtiv livskamrat - som kanske aldrig dyker upp. Alla är inte vidsynta, det får man också acceptera, din nuvarande pojkvän är det inte, till exempel. Ur det manliga perspektivet, fortfarande färgat av ett patriarkalt synsätt, är vidlyftighet hos en partner en bromskloss. När ni träffar bekanta undrar han kanske om de har ingående kunskap om dina undre regioner, och vad skulle föräldrarna anse om de fick kännedom?                                                                                                                      När jag läser TS inlägg här tror jag att det i hög grad handlar om bekräftelsebehov. Kan det inte räcka, säger jag, att VETA att någon snubbe är intresserad, skänka honom ett strålande leende och sedan vända ryggen till?  Då kan han stå där, snopen, med sitt skjutklara vapen rest, åka hem och döva sorgen med starksprit. Bekräftelse å huvudets vägnar går också att åstadkomma tack vare MENSA, eller skriv en roman! Stoff har du ju, hoppas anteckningsböckerna är kvar. Du kan förstås ändå inte tävla med Giacomo Casanova, 1700-talets store förförare; han har nedlagt 150 kvinnor och några män. Så fick han det hett om öronen också, i Venedigs blykamrar.

Man ska absolut inte ha sex om man inte vill, eller om man inte är sugen. 

Vissa vill bara ha sex i förhållande med känslor. Det är ok. Min dejt är dock ingen som tycker så. Han kan ha sex utan känslor. det har han sagt, så det är inte det. 

Jag vet att han har haft ons, sedan om det är 10-40-100 vet jag inte, och jag bryr mig inte heller. 
  • Anonym (H)
    Anonym (qwerty) skrev 2024-08-21 16:24:14 följande:
    Det verkar underförstått för alla utom för dig.
    Han ska komma hit och ha sex idag iallafall, så det är positivt Glad 
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-08-21 16:26:31 följande:
    Många verkar tro att detta har med osäkerhet att göra. Kanske för vissa, men många inklusive mig tycker mest det är gränslöst.
    Vad är det som är gränslöst? 

Jag är jättenöjd.

Jag ska vara ärlig. Och det enda negativa jag tänkt angående detta är när jag precis blev singel förra året. Då tänkte jag *Synd att jag inte hann med några fler*
    För jag har inte exakt samma tid och energi att jaga killarna på samma sätt längre.

Nu senast jagade jag min dejt i flera månader. Det var kul. Men tog mycket tid också.
    Jag är ingen sån som går in på en dejtingsida och hittar någon. Jag ser en kille i verkligheten som jag vill ha och siktar in mig på honom. 
  • Anonym (H)
    Anonym skrev 2024-08-21 20:35:41 följande:
    Det verkar ju dumt, man skulle ju inte vara ärlig? Det var ju den enda anledningen till att man kan bli bortvald?
    Jag skulle inte rekommendera någon att ljuga. Isåfall är det bättre att säga att man inte vill svara på frågan, och att det är privat. (Att det inte har betydelse)

Men många vill veta (För att det har betydelse), och jag tror dock att många ljuger om antalet. Och det är för att det finns *väldigt många tydligen* som inte skulle acceptera för dom tycker det är äckligt. 

Varför dom tycker det är äckligt förstår jag dock inte. 
    Sedan när dom ljuger om antalet är allt lugnt för dessa, dom inleder förhållande, han har haft 60 sexpartners, hon är nöjd för att hon tror det är 3. Men i grunden är det för att personen ljugit , vilket inte är bra för någon. Hon är med någon hon tycker är äcklig, han har ljugit för att vara med någon som tycker han är äcklig, ja osv osv. 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många