• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (J) skrev 2024-08-20 17:34:30 följande:
    Vad får du ut av det? Folk är ändå likadana i grunden 
    Jag var singel och sugen.  

När jag var 25 blev jag kär första gången, han var dock oskuld, och under dom 5 åren vi hade förhållande var jag också sugen på sex, men jag blev aldrig sugen på någon annan än honom.
  • Anonym (H)
    Anonym (Kvinna ...) skrev 2024-08-20 18:07:22 följande:
    Jag är minst 20 år äldre än dig (om du är 25-30?) och jag kan fortfarande ha sex med snygga män precis när jag vill OM jag vill.

Så om du på riktigt ser bra ut och har en charmig/sexig/härlig personlighet så kommer inte just den saken försvinna med åldern. Men det beror såklart på hur väl du åldras....

Däremot tycker jag att själva frågan som din dejt kom med är extremt märklig. 
    Jag har aldrig någonsin fått eller ställt den frågan. Tycker det är helt ointressant på precis alla sätt. 

Men det kanske är nån ny tonårsgrej som jag är för gammal för?
    Ja, jag är 30 nu.

När jag var mellan 15-20 ställde alla den frågan till varandra. Alla killarna jag träffade frågade och mina kompisar. 
    När jag var ca 16- 17 minns jag att alla mina kompisar , både killar och tjejer var uppe i antal om ca 5-7 stycken. 

När jag var 17 gick jag på någon drop in på ungdomsmottagningen för att testa mot sjukdomar. hade inga. Men när jag satt där så kom en killkompis också dit, och han sa *tjena, är du också här, kul*
    Sedan mötte jag han ett tag senare, då tog han fram tablettask och bara *dags för tablett* också log han. 
    Sedan började han berätta om att han haft sex med 15 stycken, men att han inte hade skyddat sig.

Vi kanske är van att vara mer öppna om det.
  • Anonym (H)
    Anonym (Kvinna ...) skrev 2024-08-20 19:34:25 följande:
    Ja precis vad jag tänkte. Nån tonårsgrej. Men menar du att din dejt är under 20 och du är 10 år äldre? Det är i så fall ännu mer märkligt (av er båda) än ditt antal sex partners.

Har han bestämt sig än? Han kanske funderar på saken medan han sätter på alla han får till det med för att komma upp i samma antal? Drömmer
    Nej ,jag menar mer att han kanske lever kvar i samma tonårsgrej eftersom han är lika gammal som mig.
    Eftersom dom i tråden har inte haft samma tonårstid som mig, men alla mina kompisar i min ålder levde på samma sätt och vi alla var öppna med det.

Ja, vem vet vad han sysslar med? Han har inte kommit med något svar ännu iallafall. så han blev nog ganska sur. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Ella) skrev 2024-08-20 20:00:00 följande:
    Den här meningen verkar vara viktig då du upprepar
     det flera gånger. Att du kan välja och vraka.

Men tyvärr är det så, att de bästa männen ofta inte kämpar för en kvinna de anser vara -för lätt-. populära män vill att kvinnan ska vara en utmaning och. De ligger med den lätta men gifter sig med den exklusiva.

Det är ingen bedrift att ragga snygga män för ligg. Bedriften ligger i att få de bästa männen att kämpa och slåss om dig- och det kommer inte ske om man släpper till för lätt.

Omodernt absolut. men så ser verkligheten ut. 
    Du vet väl inte hur min verklighet ser ut. 

Jag tackar mer än gärna nej till männen du beskriver. Dom behöver inte lägga någon tid på att slåss om mig, absolut inte.
  • Anonym (H)
    Anonym (orion) skrev 2024-08-20 20:15:09 följande:

Tycker egentligen inte att ett bodycount på 60 är så anmärkningsvärt. Det betyder ju bara att hon tillhör dom 10-20% mest aktiva om man ser till antalet partners. Mer konstigt att TS verkar ha levat hela perioden 15-25 uteslutande fokuserat på den enda ambitionen att dra hem den snyggaste killen från festen och få ett nytt namn till sin anteckningsbok. Det är nog inte många som lyckas vara så enkelspåriga i så lång tid.

Ja visst. Jag hann säkert inte med något annat mellan gångerna. ca. 1 dag varannan månad. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-20 10:31:15 följande:
    Nu har du gjort dina val och du har säkert haft roligt. Däremot brukar sexet bli bättre när man är två personer som lär känna varandras sexualitet på djupet. Det händer inte om man byter sexpartners rätt så ofta eftersom det oftast tar minst några år innan man känner varandra så pass bra. 
    Jag har ingen lust att ha ett förhållande om jag inte är kär.
    Men sugen på sex blev jag ändå. Det verkar dock inte vara ok. 
  • Anonym (H)

Jag ringde honom för att prata lite. Jag frågade vad problemet är. Han sa att han känner sig som en i mängden. 
    Jag förklara han är absolut ingen i mängden, att jag bara är intresserad av honom.
    Sen berätta jag även att han är bäst i sängen av alla. Då sken han upp lite,
    Men får se vad det blir.

• Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-20 21:51:58 följande:
    Ja men då var det ju så, att antalet gör att han velar. 
    Ja, men hade han sagt att det är äckligt så hade jag lagt på i örat och inte hört av mig igen.
  • Anonym (H)
    Anonym (Kvinna ...) skrev 2024-08-20 22:15:56 följande:
    Förmodligen tycker han så men det är självklart inget han säger. Däremot kanske det inte blir något mer än kk mellan er nu, fast det kanske det inte blivit oavsett.
    Vi får se. Han är bra konstig om han fortsätter ifall han tycker jag är äcklig.
    Han är riktigt snygg vill jag lova, han har många han kan få, Men han vill/ville ha mig. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-20 19:51:19 följande:

Alla har dock inte knullat runt till höger och vänster. Det finns dom som håller på sig en aning.

Vilka håller på sig? Dom som är jättesugen på sex?
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många