• Anonym (J)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (H) skrev 2024-08-22 14:17:57 följande:
    Anonym (J) skrev 2024-08-22 11:11:13 följande:

Alltså jag menar, det är lite av en negativ sak att säga , att man är sååå snygg. 

Vad är negativt med det?

-Jag är snygg yes, -jag har sex när jag vill yes, -jag har bra självförtroende yes. 3 negativa saker eller?  
    Varför ska jag inte vara nöjd med det? 👸🏼

Hade ni önskat att jag var 
    - ful, - aldrig fick sex , - har dåligt självförtroende.

Nej jag menar inte så, utan att det är negativt att man säger att man är så snygg.  
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 14:31:59 följande:

Jag går inte runt och säger det.
    Men när jag kollar mig I spegeln innan jag går ut så tänker jag - snygg.

Det gör jag, det ska jag inte ljuga om.

Okej ja. Det kan jag med tänka ibland. Men jag skulle aldrig få för mig att skriva det på nätet heller. Men man är ju aldrig snygg enligt alla i hela världen , alla gillar ju olika. 
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 14:51:46 följande:
    Jag använder inte tinder och har aldrig gjort. 
    Min dejt vet jag har använt det i några år.

Vi pratade inte så mycket nej. utan skötte vårat eget.
    Så vad gjorde ni då? Om ni dejtar pratar man väl massor; man måste ju visa intresse för varann, det gör man ju inte när man har ansiktet i mobilen   
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 15:34:12 följande:
    Aha, nej, du vet att nu för tiden får tjejer också ragga upp killarna, så det är ingen fara. Killar blir glad när jag raggar på dom, så testa. Det är kul, och man får den man vill ha. 
    Det vet jag väl. Jag har gjort det med men uppskattar när killar börjar.
  • Anonym (J)

Får en känsla av att du inte träffade killen igår.

• Anonym (J)
    Goneril skrev 2024-08-22 17:29:44 följande:
    Om nu TS verkligen träffade älskaren måste de ju ha genomlidit en fullständigt urtrist kväll, försjunkna i var sin mobil i stället för att avnjuta en god drink, middag och föra livliga stimulerande samtal. De kunde även ha studerat supermånen tillsammans allt eftersom kvällsmörkret sänkte sig.                                                                                                                                                             Tentaläsning, övertidsarbete och till och med städning ter sig skojigt och underhållande i jämförelse med TS mobilkväll. Jag tycker hon borde pröva på celibat ett tag och stimulera andra kroppsdelar än de undre, jag tänker specifikt på hjärnan, med böcker, blad som man vänder. Testa!
    Ja det måste ha varit oerhört tråkigt.
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 21:02:11 följande:
    Och det har säkert gjort att jag fått någon konstig grej för oskulder.
    Inte medvetet, eftersom jag inte bryr mig om antalet.
    Men jag blev kär i första ögonkastet i en oskuld.
    Nyligen spanade jag in en kille, som visade sig vara oskuld. Har hänt flera gånger, 
    Och dom har varit 25+. 30+ så det är inget man har förväntat sig heller. 
    Kanske för du känner dig erfaren gentemot dem då. 
  • Anonym (J)

Men bara för man legat med flera betyder det ju inte att man är bättre. Den snubben jag var med som var 12 år äldre (3-barnspappa med olika tjejer, var min körskollärare, som för övrigt redan hade tjej men inget jag visste) var en av de sämsta jag hade varit med iallafall. Han hade varit med ca 50 tjejer. Sa han. Kunde varit 2.

• Anonym (J)

Taskig jag känner mig nu men, alla tycker väl olika . Han var bara så?. hafsig

• Anonym (J)

Så allt handlar bara om hur snygg killen är, det är det viktiga? 

Varför svarar du inte på frågor om din dejt? Vad gjorde ni, om ni sågs? 

• Anonym (J)

Ni satt med telefonerna. Och sen då? Var det inte mer än så? Ska ni ses fler ggr? Vad sa han? 

• Anonym (J)

Varför pratade ni inte? Hur var han, glad, ledsen, osv? 

• Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-23 10:51:22 följande:
    Blev fel i förra inlägget. Arg och sur var han. Verkade det som. 
    Men ändå kom han till dig? Då måste han väl ha velat prata. Men ni gjorde det inte ändå alltså. Har ni hörts efteråt? 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många