• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (Omogen kille) skrev 2024-08-20 13:36:36 följande:
    Hennes frågeställning var om hon gjort något fel med att ligga med 60 personer. Nej, det har hon inte. Finns ingen lag som styr hur många man maximalt får ligga med.
    Ja, samt att han nu behöver fundera på saken, och folk säger att han tycker det är äckligt att ha sex med någon som haft sex med 60 personer. Men då tar man reda på det innan man har sex, eller? 
  • Anonym (H)
    Anonym (T) skrev 2024-08-20 13:37:36 följande:

Jag trodde att förutsättningarna var att TS verkligen önskar ha en seriös relation med mannen som ställer sig frågande till hennes 60 tidigare partners och att hon vill förstå varför detta kan vara ett problem för män om de ska satsa på en överlåten relation med en kvinna. 

Problemen som jag ser är dessa:

Eftersom de flesta relationer som kvinnor verkligen söker innebär att män på något sätt är nettobetalare så kan hennes historia bli ett problem genom att mannen tycker att priset han får betala är för dyrt i jämförelse med vad de 60 tidigare männen betalat och att han därför aldrig visar sig beredd att satsa på relationen. 

Om mannen ändå är beredd att satsa på relationen och bli en nettobetalare som de flesta män i långvariga relationer de facto är, så finns också en påtaglig risk att han så småningom börjar undra om kvinnan varit mer attraherad av någon av de andra sextio männen eftersom de fick sex av henne utan att behöva betala samma pris som han måste göra. Även detta kan skapa problem på sikt.

Men nu verkar istället TS vara väldigt nöjd med sin sexuella historia och dessutom tycka att män som kan ha synpunkter på hennes beteende är hämmade och störda så då finns egentligen inget att diskutera.

Dock kan de bli så att hon på sikt får svårt att hitta en långvarig relation med en "high value man" om det nu är så att hon undrar varför män bara vill ha sex med henne men att det aldrig utvecklas till något mer.

Men snälla. Jag skulle kunna ljuga om antalet och jag skulle få en seriös relation på direkten. 
  • Anonym (H)
    Anonym skrev 2024-08-20 13:37:20 följande:
    Men det är ju bara att personen är ärlig som gör att man inte ville? Inte antalet?
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 13:15:26 följande:
    Du har faktiskt fel i det. 
    Man blir inte bortvald för att man har legat med många, man blir bortvald för att man är ärlig. Det är stor skillnad. 
    Självklart. Annars hade man frågat innan. Så vad är det att fundera på? 
    Det är inte jag som har gjort fel som haft sex med 60 personer. 
  • Anonym (H)
    Anonym (zxcv) skrev 2024-08-20 13:58:54 följande:
    Han är väl bara avundsjuk för att han inte har kunnat leva så.

Hur slampiga hade inte typ 90% av alla män varit om de kunde välja ut en tjej på en tillställning och få med henne hem? 
    Det här känns som sanningen. 

Han måste vara avundsjuk att han inte haft sex med 60 snyggaste han kunde hitta, som jag gjorde. 

Vet du hur glad killarna på festerna blev? Dom tvekade inte en sekund att ha sex med en snygg tjej som mig heller. 
    Så alla var nöjda. 
  • Anonym (H)
    Anonym skrev 2024-08-20 13:58:23 följande:
    Anser du. Men sen är du tydligen också en sådan som bara gillar killar som uppskattar uppenbara lögnare och inte vill ha folk som säger sanningen.
    Nej. Jag vill veta vad det är han måste fundera på. När jag uppenbart inte har gjort något fel. Han har dessutom haft sex med mig, så självklart köper jag inte han tycker det är äckligt. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-20 14:34:51 följande:
    För mig är sex utan kärlek helt värdelöst.
    Hur snygg mannen än är så är jag totalt ointresserad.

Men alltså, privatfester gissar jag... du borde ju blivit känd som tjejen som är lätt att få omkull.
    Mellan 15 och 25, jag vet vad såna tjejer kallades för när de inte hörde, när jag var i den åldern. Det är inget man vill kallas kan jag lova.
    Sen hade häradsbetäckarna (killarna) som också var sexmissbrukare lika "fina" namn.

Det du höll på med kallas för sexmissbruk. Kan jämföras med andra missbruk.
    För mig är sex skönt även om jag inte har några känslor. Så länge jag är sugen och tycker killen är snygg.
    Och det fanns gott om såna på festerna och krogen så självklart blev jag sugen på sex. 

Lätt att få omkull? . Knappast ,jag är mycket svår , och helt omöjlig. Eftersom när jag är sugen är det jag som tar den killen jag vill ha. 

Sedan vad folk skulle säga om mig bakom min rygg? Du tror jag bryr mig?. Kom och säg det i mitt ansikte istället.
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-20 14:41:45 följande:
    Gör vi?
    Varför skrev du inte det i din ts då?

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 
    Det var många frågor i trådstarten som har diskuterats i omgångar. 
    Bland annat vad det är han måste fundera på, och varför han måste fundera när jag inte gjort något fel. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-20 15:06:48 följande:
    Du tror lite för mycket om dig själv.
    Med 60 kukbesök på tio år är man lätt att få omkull även om man inbillar sig motsatsen.

Men för all del, tro att du är svår du om du mår bättre av det. Det kan jag visserligen ändå förstå med det antalet.

Jo, jag tror att du bryr dig om vad folk säger. Du bryr dig ju till och med om vad helt anonyma skriver i ett forum!!! Tomte

Du har blivit skrattad åt, hånad och gjord till åtlöje. Det vågar jag garantera.

Jag säger rätt ut till min dejt att jag haft sex med ca 60 pers. Så mycket bryr jag mig. 

Fråga istället hur många som ljuger om antalet, Jämfört med hur många som håller på sig. För jag lovar dig att folk blir sugen på sex precis som jag blir, och hittar man då någon snygg att ha sex med så har man det när man är singel. 

• Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-20 15:17:57 följande:
    Nej man behöver inte ligga med alla snygga killar man ser 

Det gäller att passa på. Om 10 år kanske jag inte har den förmånen att få ligga med dom allra snyggaste killarna.

• Anonym (H)
    Goneril skrev 2024-08-20 16:42:21 följande:
    Det dummaste inlägget av alla i denna märkliga tråd, och det vill inte säga lite,
    :"hittar man någon snygg att ha sex med så har man det när man är singel". Va, säger jag bara, det kan inte vara sant att någon tänkande varelse tror att det förhåller sig på det viset! Där känner jag som äldre skribent i detta forum en skyldighet att upplysa TS om att så inte är fallet. Hon tror tydligen att singlar är underkastade en naturlag innebärande att glödande blickar mellan två vackra personer av motsatt kön måste utmynna i ett utbyte av kroppsvätskor.                                                                                                                                                         De allra flesta normalbegåvade individer uppskattar tankeutbyte; det kan röra bokrecensioner eller konstyttringar av olika slag, resor eller idrott. Det innebär stimulans och välbefinnande, det borde TS prova!  Allmänbildning krävs, däri ligger knuten, men mindre riskfyllt och mer stimulerande än sängakrobatik! Tänk så kul att öka ditt kunskapsinnehav, TS, det smäller högre än snoppstatistik och inte får du klamydia heller!
    Ha ha. Bokrecensioner, ja. Jag förstår. Ni är inte unga. Jag förstår nu. 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många