• Anonym (J)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (H) skrev 2024-08-20 14:07:32 följande:
    Det här känns som sanningen. 

Han måste vara avundsjuk att han inte haft sex med 60 snyggaste han kunde hitta, som jag gjorde. 

Vet du hur glad killarna på festerna blev? Dom tvekade inte en sekund att ha sex med en snygg tjej som mig heller. 
    Så alla var nöjda. 
    Hahah
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 15:12:57 följande:

Jag säger rätt ut till min dejt att jag haft sex med ca 60 pers. Så mycket bryr jag mig. 

Fråga istället hur många som ljuger om antalet, Jämfört med hur många som håller på sig. För jag lovar dig att folk blir sugen på sex precis som jag blir, och hittar man då någon snygg att ha sex med så har man det när man är singel. 

Nej man behöver inte ligga med alla snygga killar man ser 
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 15:43:16 följande:

Det gäller att passa på. Om 10 år kanske jag inte har den förmånen att få ligga med dom allra snyggaste killarna.

Vad får du ut av det? Folk är ändå likadana i grunden 
  • Anonym (J)

Och erfarenhet för du inte av antalet partners 

• Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 21:07:42 följande:

Jag ringde honom för att prata lite. Jag frågade vad problemet är. Han sa att han känner sig som en i mängden. 
    Jag förklara han är absolut ingen i mängden, att jag bara är intresserad av honom.
    Sen berätta jag även att han är bäst i sängen av alla. Då sken han upp lite,
    Men får se vad det blir.

Ja men då var det ju så, att antalet gör att han velar. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Li) skrev 2024-08-20 22:54:39 följande:

Vad är det för folk här? Är ni alla från en annan generation?

"Vissa håller på sig lite". Som om det finns nåt egenvärde i att avstå härligt sex som man vill ha.

Missunna inte människor sex. Se inte ned på de som får ha mycket sex. Gör inga knäppa antaganden om folks personligheter för att de har sex när de känner för det.

Man kan ha mycket sex, även om man inte ligger med massor
  • Anonym (J)

Man kan faktiskt välja att ligga med några stycken istället för att (av någon anledning?) ta olika hela tiden . Ts har liksom varit stolt för att ha fått ner vissa snygga killar och skrivit med detta i en bok. Om man är så sugen kan man väl ha en jäkla kk. Man behöver inte sära på benen för många  

• Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 14:00:22 följande:
    Så hade jag haft sex varannan månad i 10 år med en kk jag inte har några känslor för skulle vara ok, jämfört med att ha sex med nya?

Jag vill inte ha någon kk, så därför har jag inte det.
    Jag gillar ragga upp nya snygga killar. Det är därför jag får dom jag vill. Ingen kille jag velat ha har sagt nej till att ge mig njutning, så det är väl jättebra tycker jag.
    Och du skyddar dig, eller? 
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 18:53:00 följande:
    Han ska komma hit och ha sex idag iallafall, så det är positivt Glad 
    Så ni är kk eller vad? Med tanke på ni bestämmer sånt i förväg 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många