• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (orion) skrev 2024-08-19 20:27:44 följande:
    Om du nu är runt 30 och levde det vilda tonårslivet som singel från 15-25 måste du nog försöka hitta på en strategi för att signalera att du numera har en viss distans till detta vilda tonårsliv om du vill tas seriöst som partnermaterial. Att bara köra på med en kaxig attityd som säger 'jag har inte gjort något fel' take-it-or-leave-it hjälper dig inte om det kör sig med denna kille, och nästa och nästa. 

Antingen det, eller så får du kanske rikta ditt sökande mot killar som uppskattar en sån historik och attityd.
    Jag lever långt ifrån det vilda tonårslivet nu, det tror jag man ser ganska tydligt. Jag festar inte ens för jag inte tycker det är kul längre.

Nu raggar jag upp killar i vardagliga situationer istället, det är på annat sätt. Men hade jag varit singel hade jag inte dragit mig för ett ons ifall jag blir sugen. 
  • Anonym (H)
    Anonym (qwerty) skrev 2024-08-19 21:13:00 följande:
    Och sedan undrar du att killen drar... Föga förvånande.
    Han vill inte dra. Han funderar över saken. 

Jag hade kunnat gjort exakt samma saker. och sedan när frågan kom
    - Ehhm, 3 stycken, hi.

Han hade trott mig. Men jag är inte sån, han får bara ärliga svar av mig. 
  • Anonym (H)
    Goneril skrev 2024-08-19 21:29:35 följande:

TS skrev, vill jag minnas, att hon gjort noteringar för att inte glömma älskarna. Excelark? Är det meningen att TS ska skriva en bok om alla äventyr i sängen? Pojkvännen, förutsatt att han stannar, blir säkert glad när han hittar manuskriptet. Vem vet, TS kanske blir riktigt rik, kanske idé att publicera i eget förlag.

Nej. Det var i ett anteckningsblock. 
    Jag slängde dock pappret när jag blev sambo med exet. 

Det var en rolig sak att göra.
    Jag minns även att jag hade lite i bakhuvudet att det hade varit kul att komma upp i 100. 
    Men sedan träffade jag exet, och då blev det såklart inga fler just då. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-19 21:44:52 följande:
    Ja, precis.
    Min dejt tycker att jag är flickvänsmaterial. Det är därför han funderar på saken nu.
    Några sexpartners hit eller dit kommer inte vara avgörande är jag rätt säker på. Bara konstigt han blir *sur* över det. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 19:59:49 följande:
    Jaså, är det?
    Undrar hur mina två söner kom till... den Helige Ande? Drömmer

Ärligt talat så har jag haft ETT ons, ett. Och det ångrade jag efteråt så det hände inte igen.
    Varför ångrade du det? 
  • Anonym (H)
    Anonym (qwerty) skrev 2024-08-19 21:11:18 följande:
    Som TS går på är det ju inte konstigt att hon fortfarande är stadgad. Få vettiga män vill leka där 60 andra kukar redan lekt.
    Den där förklaringen köper jag inte. 
    Det är något annat, men får se vad han kommer fram till, och om jag ens då är intresserad längre, det beror på såklart.
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-20 05:40:10 följande:
    Jag kände mig smutsig, kladdad på, äcklig och mer eller mindre utnyttjad. Även om jag antagligen även utnyttjade mannen i fråga.
    Kände mig billig helt enkelt.

Nästan likvärdig med de som går på gatan, och det vill inte säga lite.

Detta är som tur är länge sedan nu.
    Aha. Där ser man.

Tur att jag inte kände så när jag raggade upp snyggaste killen på festerna, och fick med honom hem.
    Det jag kände var att: skönt jag hade, kul det var, det här ska jag göra igen. 

Men ni kan inte förstå hur jag njuter av att ha sex med dessa snygga killar. jag som alltid raggar dessutom, för att få ha sex med den jag vill. och jag har aldrig misslyckats. 
    Däremot har jag tackat nej till över 100 killar också. Dom jag hade känt mig äcklig om jag hade haft sex med. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-08-20 12:23:39 följande:
    Fast de som frågar gör väl det för att de vill veta, för dem är antalet sex/expartners viktigt, varför inte acceptera att en del tycker det är viktigt istället för att förminska deras preferenser med att de bara är osäkra bara för att de kanske inte känner sig bekväm med en partner som har legat med måååångdubbelt fler än de själv gjort?

Vill man ligga med många så borde man självklart få göra det, och vill en annan person välja bort en för att man legat med många så borde den också få göra det, sen varför personen väljer bort en är väl sak samma.

Oftast så är det de som själv inte lyckats ligga med så många som inte vill ha en partner som har legat med jättemånga och jag förstår inte varför det är ett problem.
    Det vore ju som sagt annat om man själv legat med många men kräver att ens partner inte gjort det men jag tror inte det är så vanligt faktiskt.
    Du har faktiskt fel i det. 
    Man blir inte bortvald för att man har legat med många, man blir bortvald för att man är ärlig. Det är stor skillnad. 
  • Anonym (H)
    Anonym skrev 2024-08-20 13:17:32 följande:
    Precis! Om man säger att man legat med en enda och inte ljuger så blir man bortvald direkt ju!

Knappast ...
    Nja, alltså om man tycker det är äckligt och så viktigt så tar man reda på det innan man har sex med personen.

Men det går bra , säkert. Absolut. Och jag bryr mig inte om det är så heller. Jag hade sex med snyggaste killen i stan ett tag, nöjd med det isåfall.
  • Anonym (H)
    Anonym skrev 2024-08-20 13:32:29 följande:
    Är det inte det vi diskuterar i tråden?
    Och då menar du att man egentligen frågar för att man inte tycker det spelar någon roll utan bara inte tål ärliga personer.
    Vi diskuterar varför man kommer med en sån fråga efter man haft sex med personen, om man nu inte vill ha sex med en sån person. 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många