Han tycker jag haft sex med för många
Jag var med en man som haft 50 tjejer och jag accepterade det , dock var han otrogen med mig mot sin tjej i smyg. Så det stärkte ju min tanke om det
Jag var med en man som haft 50 tjejer och jag accepterade det , dock var han otrogen med mig mot sin tjej i smyg. Så det stärkte ju min tanke om det
Nu vet vi ju inte vad det är min dejt ska fundera över, och ifall han tycker det är äckligt, det är inget han har nämnt.
Men det är fortfarande något jag gjort av fri vilja och något jag gillade att göra.
Ungefär som att någon frågar mig om jag vill hänga med på en rolig resa
- Absolut inte, någon kanske tycker jag är äcklig om jag åker, så jag stannar hemma.
Om jag var TS skulle jag inte fokusera så mycket på siffran 60 utan mer på hur denna siffra presenteras. Tycker att det verkar som att TS har ett attitydproblem på detta område.
Det finns en kulturell norm på relationsmarknaden som säger att man helst skall uttrycka sitt ogillande mot alltför många flyktiga och ytliga sexuella möten typ ONS. Att säga rakt ut 'jag har haft 60 ONS och det var jätteskönt' är ett brott mot denna norm och blir lätt provocerande. Om man som TS insisterar på att vara ärlig omkring själva siffran bör man hellre hyckla lite grann och packa in siffran i lite terapisnack typ 'det var en period i mitt liv när jag var väldigt osäker på mig själv och hade många ONS, men nu har jag insett att det blir så tomt och otillfredsställande.' Så signalerar man i det minsta en vilja till att följa normen som gör att motparten kanske lättare accepterar siffran 60.