• Anonym (J)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (Eko) skrev 2024-08-19 18:43:02 följande:

Jag har ingen moralisk åsikt om min partner skulle haft 60 ligg innan mig men däremot vet jag att jag inte kan bli kär o finna trygghet i en man som levt så. Jag önskar jag KÄNDE anounda och att känslan kunde harmonisera med min moraliska åsikt men det gör inte det. Har försökt i 2 relationer där männen hade haft många partners men det går inte . För MIG känns som smutsiga o kärleken Känns inte lika genuin. Säger inte att det ÄR så men det känns så! 

Bra förklarat 
  • Anonym (J)
    Annnnnnnna skrev 2024-08-20 02:00:22 följande:

Män har inte preferens att antalet ska vara lite. vem bryr sig för den delen? Ha sex, det är nice. 

Män har preferens att svaret ska vara lågt. vem bryr sig om det också för den delen? många. Man säger väl att man ska ta tjejens antal *3 för att få rätta svaret. 

Många bryr sig 
  • Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 23:29:02 följande:
    Den där förklaringen köper jag inte. 
    Det är något annat, men får se vad han kommer fram till, och om jag ens då är intresserad längre, det beror på såklart.

Nej det är inte alls konstigt att han funderar. Han verkar ju tycka att du är flickvänsmaterial. Men att antalet drog ner det och han behövde därmed fundera. 

Om du läser svaren i tråden ser du väl att folk tycker olika? Du tycker 60 st är ok. Andra inte. Varför inte bara acceptera det. 

• Anonym (J)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-20 05:36:54 följande:
    Några sexpartners ja, här pratar vi om sextio (60) kukar.

Tror inte han är sur heller, han är nog snarare besviken på sitt bristande omdöme.
    Precis, 6 st är stor skillnad mot 60. Det är ju tre skolklasser 
  • Anonym (J)

Jag fattar bara inte att man inte har förståelse för att alla tycker olika. Utan nej man måste absolut tro att det är något annat. Inte antalet. Nej nej. 

• Anonym (J)
    Anonym (L) skrev 2024-08-20 12:15:27 följande:

Herregud vad är det för fel på folk? Jag skiter fullkomligt i om min kille legat med 6 eller 600 pers. Vill man inte veta, VARFÖR FRÅGA?
    Jag är kvinna och snart 40 och har legat med 150-200 pers. Typ, har tappat räkningen. Min man vet det och har inga problem med att jag har haft sex förr. Det är bara osäkra människor som håller på som killen i TS gör. TS, spring. Han verkar inte klok.

Skulle säga tvärtom, spring vid sådana åsikter du har 
  • Anonym (J)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-08-20 12:59:27 följande:
    Varför är 20 mycket för en kille medans 60 för en tjej inte är något anmärkningsvärt?
    Vart fick du det ifrån, det var väl bara en tjej som skrev och då svarade hon i killformat. Har hon skrivit att det inte är ok för tjejer någonstans? Jag hittar inte det iaf 
  • Anonym (J)
    Anonym (A..) skrev 2024-08-20 13:17:11 följande:

Förstår verkligen inte denna tråd. Trådstartaren är stolt och mår bra över alla sina ligg. Hon säger att det inte är så att killen inte vill ha henne utan han behöver bara tänka. Vad vill ts ha ut av tråden? Folk med motsatta åsikter eller moraler diskuteras flitigt emot av ts. Vad är poängen? Vad vill ts ha ut? Höra hur andra tänker? Här verkar det ju inte vara ok att man är olika. Hela tråden är en battle? Alla får vara som man vill och vara olika det är ok.

Ts verkar inte ha något problem att lösa, argumenterar bara emot andras åsikter. Vet inte.. konstig tråd. 

Ett diskussionsforum 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många