• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (J) skrev 2024-08-19 15:27:28 följande:

Jag var med en man som haft 50 tjejer och jag accepterade det , dock var han otrogen med mig mot sin tjej i smyg. Så det stärkte ju min tanke om det

Hehe, det kan du säkert råka ut för med någon som haft 0 sexpartners också innan dig. Så det säger ingenting.
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 16:45:23 följande:
    Jodå, det säger väldigt mycket.

Att du inte ens förstår det... gör att vi andra lättare förstår att du inte fattar att det är äckligt att ligga runt med en ny snubbe varannan månad i TIO år.
    Nej, jag förstår faktiskt inte vad det är jag ska förstå. 

Jag tycker inte att det är äckligt. Jag skulle självklart inte göra något som jag tycker är äckligt och inte gillar. 

Du menar att ni tycker det är äckligt. då behöver ni inte göra det. det är väl inget tvång? Det är frivilligt. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 17:08:10 följande:
    Du förstår inte heller att vi som tycker att det är ett äckligt beteende faktiskt inte vill ha någon relation med någon som du.

Nu vet vi ju inte vad det är min dejt ska fundera över, och ifall han tycker det är äckligt, det är inget han har nämnt.

Men det är fortfarande något jag gjort av fri vilja och något jag gillade att göra.
    Ungefär som att någon frågar mig om jag vill hänga med på en rolig resa
    - Absolut inte, någon kanske tycker jag är äcklig om jag åker, så jag stannar hemma. 

• Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 17:43:54 följande:
    Tycker du, på fullt allvar, att man kan jämföra en resa med att lägga upp fi**an för 60 olika män?
    På allvar?
    Det är en jämförelse för att ni ska förstå hur kul och skönt jag tyckte det var.

Och sedan fråga sig varför jag skulle stå över det.
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 18:00:24 följande:
    Det är inte jämförbart.
    Vi som tycker att du haft ett äckligt leverne kan inte jämföra en resa med att knulla SEXTIO personer.
    Och ONS också... är vedervärdigt.

Vet din vänkrets om hur du betett dig?
    Nej, precis. Men hade ni gillat det hade ni förstått. 
    Jag förstår att man står över om man inte gillar det, om man tycker det är äckligt eller vad det nu kan vara. 

Men om man gillar det lika mycket som min jämförelse så kan jag inte se någon anledning varför man skulle stå över.

Om nu min dejt skulle tycka det är äckligt och vill avsluta på grund av det, Okej, då är det så? 
    Jag kommer fortfarande gå runt och känna mig lika fräsch som jag alltid gjort. 

Jag går inte runt och berättar för folk bara för att. Tror inte heller mina vänner skulle bry sig faktiskt. 
    Nu kom det på tal med min dejt och jag döljer inget. 
  • Anonym (H)
    AlbaC skrev 2024-08-19 18:09:35 följande:
    Fast detta säger det mesta. Han tänker inte såhär, det är därför han behöver tänka. 
    Ja. Han tänker kanske annorlunda, med tanke på att han var tvungen att tänka på saken. 

Men jag har inte gjort något fel. 
    Jag har gjort allt rätt, sedan kanske han vill gå, men jag tänker inte dra ihop en lögn för att få honom att stanna, då är det bättre han säger varför och att han inte vill fortsätta på grund av vad det nu kan vara. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 18:56:51 följande:
    Eller mäta hur många meter kuk sammanlagt som varit där... Kräks
    Haha. Är du kvinna eller man? 
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 19:05:24 följande:
    Jag är kvinna.
    Haha, är du man eller kvinna?
    Är detta kanske bara en runktråd... bra att du frågade.

Såklart det är en runktråd!
    Jadu. 

Svårt har du iallafall acceptera att jag är kvinna och njutit av att ha sex med 60 olika killar.
  • Anonym (H)
    Anonym (orion) skrev 2024-08-19 19:24:44 följande:

Om jag var TS skulle jag inte fokusera så mycket på siffran 60 utan mer på hur denna siffra presenteras. Tycker att det verkar som att TS har ett attitydproblem på detta område.

Det finns en kulturell norm på relationsmarknaden som säger att man helst skall uttrycka sitt ogillande mot alltför många flyktiga och ytliga sexuella möten typ ONS. Att säga rakt ut 'jag har haft 60 ONS och det var jätteskönt' är ett brott mot denna norm och blir lätt provocerande. Om man som TS insisterar på att vara ärlig omkring själva siffran bör man hellre hyckla lite grann och packa in siffran i lite terapisnack typ 'det var en period i mitt liv när jag var väldigt osäker på mig själv och hade många ONS, men nu har jag insett att det blir så tomt och otillfredsställande.' Så signalerar man i det minsta en vilja till att följa normen som gör att motparten kanske lättare accepterar siffran 60.

Jag skulle absolut inte säga något sånt ??en period då jag var osäker??, då ljuger jag.
    Isåfall att jag hade en ??period då jag ville ha mycket kul.??
    Vilket jag hade.

Jag har bara berättat siffran för honom, jag har inte nämnt något om att det var kul eller skönt. Men det är säkert underförstått. 
    Jag hade jättetrevligt.
    Jag satt till och med och skrev upp antal och namn för varje gång, jag tyckte det var kul som ett minne. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-19 19:48:27 följande:
    Fy så sjukt, obegripligt. Rent vidrigt.
    Berätta det för killen också så har han nog funderat klart sen.
    Jag ville minnas vilka och hur många jag haft sex med, när jag såg att det kommer bli svårt i minnet.

Du vet inget om sånt, eftersom ditt papper fortfarande är tomt. 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många