-
Jag gör inte det, svär inte heller. Låt folk skriva som de själva vill.Anonym (WW) skrev 2024-08-19 11:43:15 följande:Du kan skriva "Knulla" vi är alla vuxna människor och det är dessutom ett jävla ofog med trenden på internet att ord ska censureras.
-
Det säger mycket om personen.Anonym (Suspekt att ens fråga) skrev 2024-08-19 13:37:26 följande:
En fråga som rör andras sexliv är överlag suspekta. Man får en känsla av en person som är kontrollerande, dömande och snokande. Vad ska han göra med den informationen sen när han väljer att avsluta förhållandet? Sprida den vidare till alla som vill veta?
-
Håller med !Anonym (Tea) skrev 2024-08-19 12:33:21 följande:
Jag tycker också du har haft sex med för många. Är kvinna och skulle inte röra en man som jag visste legat med så många. Det ger ett oseriöst och inte så fräscht intryck.
-
Det skulle sända ut signaler till mig om rädsla att den inte har lekt klart. Att vara impulsiv. Oseriös. Inte tänka på konsekvenser. Leker. Inte ser sex som en fin sak mellan två individer med känslor för varann. Sedan rädsla för könssjukdomar, såklart.Anonym (H) skrev 2024-08-19 14:58:16 följande:
Vad säger det?
Mer än att jag haft mycket roliga år, och haft mycket skönt sex med olika personer.
Säga nej kan jag göra, det är inga problem. Jag ville ha sex med dessa killar, dom ville ha sex med mig. Jag gjorde vad jag ville.
Hade jag avstått sexet under dessa år hade betytt att jag avstått vad jag ville göra, Säg någon anledning till att göra det?
-
Helt enkelt svårt att lita på en sådan. Men, alla är olika! vissa har problem med det och andra inte. Det får man respektera bara.
-
Läs svaret ovanAnonym (Suspekt att ens fråga) skrev 2024-08-19 15:19:53 följande:
Vad menar du att det säger om personen? Hur är en person som har haft för många partners? Märker man på personen att det är en sådan person, för i så fall hade han ju inte behövt fråga ens. Har dessa personer något som kännetecknar dem utöver det att de har legat med många? Berätta gärna.
I övrigt så tycker jag att TS i framtiden ska vara försiktig med att delge andra sin privata information. Ens sexliv är privat och behöver inte basuneras ut till alla och envar som frågar. Mer intressant är att någon ens frågar. Vad är syftet? Kontrollerande beteende och ägande är vad det är och det är mycket värre än att man har haft ett fungerande sexliv. Om det funkar för TS så ska ingen döma TS för det.
Man märker ju till och med här inne på forumet hur lite tolerans de flesta har till andra (helt främmande) personers sexvanor.
Jag tycker man ska vara ärlig. -
Jag var med en man som haft 50 tjejer och jag accepterade det , dock var han otrogen med mig mot sin tjej i smyg. Så det stärkte ju min tanke om det
-
Du behöver inte försvara sig jag förklarade bara varför jag känner så.Anonym (H) skrev 2024-08-19 15:27:19 följande:Nu har jag rätt nyligen haft ett seriöst förhållande under 5 år, och jag har bara haft sex och bara velat haft sex med honom under den tiden.
Annars hade jag inte gått in i seriöst förhållande, hade jag fortsatt velat haft sex med andra hade jag fortsatt med det, precis som jag gjorde under dessa 10 år när jag var singel.
Är jag ute efter seriöst förhållande så har jag bara sex med han. Annars är jag singel och kör ons.
Impulsiv, och oseriös är jag inte. Har inga sjukdomar.
Leker gjorde jag under dessa 10 år ja, men det var för att jag ville det, helt enligt mig själv och mina tankar vad jag ville göra.
Ja, visst är det härligt och fint ha sex med min partner och det var fint under dessa 5 år, och inte en tanke på att jag ville ha sex med andra. Det var bara han som gällde.
Nu är det min nya dejt som gäller, men vi får se vad det blir av det. -
Du är ingen sämre människa för det och det är ingen. Men det är något jag inte skulle gilla hos en kille. Av anledningarna jag skrev.
-
tänk att ställa upp alla killarna på rad därAnonym (Donna) skrev 2024-08-19 17:43:54 följande:Tycker du, på fullt allvar, att man kan jämföra en resa med att lägga upp fi**an för 60 olika män?
På allvar?