• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (Usch) skrev 2024-08-18 22:17:22 följande:
    Han tycker jag haft sex med för många

Nej TS. Det är inte konstigt att han måste fundera. Själv skulle jag avsluta på en gång med nån man som haft 60 st innan mig. För mig skulle det kännas  äckligt att ligga med nån som legat med så mång.  Alla har olika syn på sex och du måste acceptera att han kanske inte ser dig som flickvänmaterial. 

Tror du inte jag skulle acceptera det? Han får gå om han vill
    Jag hade kunnat sno ihop en lögn om jag så ville, men det vill jag inte, och jag ser ingen anledning till det. Han ville gärna veta och fick veta. Sedan att det verkar vara en big deal för honom? 

Hade han förväntat sig att jag ska gå runt och inte ha sex i 10 år för att det ska passa in på antalet nu när jag träffade honom?  Jag ville som sagt inte ha förhållande på den tidpunkten, men gärna sex. Hittade jag en kille jag ville ha tog jag hem honom. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Kk) skrev 2024-08-19 00:08:26 följande:

Från det jag var 29-42 år så har jag legat med typ 12 st varav 1 hade jag som kk i 8 år. Är väl bättre att skaffa en kk som man kan höra av sig till när man är sugen än att ragga nytt var gång man är ute på krogen. 

Hade jag vart den typen som gjorde så så hade jag vart känd i min stad som ligger med alla och ingen skulle vilja ha något seriöst med mig. Har man otur så kan det dessutom spridet sig till de närmaste kommunerna med. 

Nu är 60 stycken Inte speciellt många av alla som bor i staden där jag bor.

När jag raggade på killar fanns inte ens nätdejting, och jag gled fram till killarna på olika fester eller krogen. Ibland hem direkt, eller att man tog numret och träffades senare. Någon kanske man träffade ett par 3 gånger, men oftast blev det bara 1 gång med varje.

Jag var aldrig orolig för något rykte skulle startas, och hittade sedan ett seriöst förhållande som höll i 5 år. 
    Han visste att jag hade varit singel i 10 år så han misstänkte säkert att jag haft sex med en hel del. 

Jag bryr mig inte om jag är typen som gör så, förmodligen är det inte ens många som vet om det. Förutom när jag talar om det Ifall någon frågor, Men jag låtsas inte att det är mindre antal, till vilken anledning?
    Jag är stolt över mina 60 sexpartners och hade inte velat att det var mindre.  

• Anonym (H)
    Anonym (Ella) skrev 2024-08-19 00:39:10 följande:

Jag kan förstå honom.

Jag hade också blivit ordentligt oroad om killen jag dejtade hade legat med 60 st.

Men det beror ju på hur man ser på förhållande och sex. Själv skulle jag aldrig kunna ha sex med en man som inte betydde något för mig. Då har jag hellre sex med migsjälv. Sex för mig är alldeles för fint och intimt att ha med vem som helst- och jag vill helst att min partner har samma syn. Det innebär inte att andra inte får ligga runt, men jag vill inte ha en sådan man. 

Ibland har man olika värderingar- ni krockar på detta plan. Då kanske ni bör finns likasinnade istället för att försöka tillsammans.

Absolut. Som sagt är det inget jag döljer. 
    Vill han inte något med mig på grund av det så är det upp till honom, jag kommer inte ljuga om antalet för att ha kvar honom hos mig. 

Jag bryr mig inte om den jag dejtar haft 0 eller 100. Jag brukar inte heller fråga för det spelar ingen roll. 

Jag har inte sex med vem som helst. Jag har nekat många killar som vill ha sex med mig, för att jag inte varit sugen på sex med just dom. Men jag har aldrig haft problem fått tag i den killen jag velat ha, varken för förhållande eller sex. Det var jag som raggade upp nuvarande dejten också. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-18 21:47:41 följande:
    När vi pratar flickvänsmaterial så bryr vi oss. Inte annars.
    Jag är absolut flickvänsmaterial. 

Det min nuvarande dejt gillade med mig var att jag var underbar, snygg och ärlig. Det var hans ord. 
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-19 11:12:16 följande:

Har man legat med så många men är ärlig om Varför, så kan det nog gå ändå. då visar man ju att man har kommit över beteendet 

Senaste 5 åren har jag legat med 2 stycken, han jag hade långt förhållande med och min nuvarande dejt.

Seröst förhållande är prio för mig nu, men om min dejt skulle tacka för sig, och jag inte hittar någon ny dejt jag vill ha seriöst förhållande med på ett tag, så är det inte omöjligt att jag kommer ha några ons i väntan när jag blir sugen på sex och givetvis att jag hittar någon jag blir sugen på. 

Anledningen att det är det antalet är för att jag ville vara singel. Jag tyckte det var spännande, kul och skönt. Jag var ute på jakt för att hitta den kille jag ville ha sex med, uteslutande på hemmafester och krogen.
    Nu söker jag lite överallt, och tar kontakt med killar jag är intresserad av. För att ta det vidare till en dejt. Men under den perioden så dejtade jag inte, utan det var direkt på sex i princip efter en rolig kväll tillsammans. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Tea) skrev 2024-08-19 14:00:00 följande:
    Det märks tidigt om det är en sån kille utan att behöva fråga.
    Jag vet inte hur många min dejt har haft sex med. Tänker inte fråga heller, eftersom jag inte bryr mig.
    Jag tror definitivt han har haft en del sexpartners genom åren. Om jag får gissa rakt av.

Vad han tycker är lagomt vet jag inte heller, eftersom han håller på funderar på saken. Men antar det är så många han själv har haft? 
    Jag kan absolut ha ett seriöst förhållande med någon som haft 60 sexpartners, så jag anser inte alls att jag har gjort något fel eller betett mig dåligt på något sätt. 
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-19 14:49:58 följande:
    Det säger mycket om personen.

Vad säger det? 

Mer än att jag haft mycket roliga år, och haft mycket skönt sex med olika personer.

Säga nej kan jag göra, det är inga problem. Jag ville ha sex med dessa killar, dom ville ha sex med mig. Jag gjorde vad jag ville. 
    Hade jag avstått sexet under dessa år hade betytt att jag avstått vad jag ville göra, Säg någon anledning till att göra det? 

• Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-19 15:13:00 följande:
    Det skulle sända ut signaler till mig om rädsla att den inte har lekt klart. Att vara impulsiv. Oseriös. Inte tänka på konsekvenser. Leker. Inte ser sex som en fin sak mellan två individer med känslor för varann. Sedan rädsla för könssjukdomar, såklart. 
    Nu har jag rätt nyligen haft ett seriöst förhållande under 5 år, och jag har bara haft sex och bara velat haft sex med honom under den tiden.
    Annars hade jag inte gått in i seriöst förhållande, hade jag fortsatt velat haft sex med andra hade jag fortsatt med det, precis som jag gjorde under dessa 10 år när jag var singel. 

Är jag ute efter seriöst förhållande så har jag bara sex med han. Annars är jag singel och kör ons. 

Impulsiv, och oseriös är jag inte. Har inga sjukdomar. 
    Leker gjorde jag under dessa 10 år ja, men det var för att jag ville det, helt enligt mig själv och mina tankar vad jag ville göra.

Ja, visst är det härligt och fint ha sex med min partner och det var fint under dessa 5 år, och inte en tanke på att jag ville ha sex med andra. Det var bara han som gällde. 
    Nu är det min nya dejt som gäller, men vi får se vad det blir av det.
  • Anonym (H)
    Anonym (J) skrev 2024-08-19 15:29:02 följande:

Du är ingen sämre människa för det och det är ingen. Men det är något jag inte skulle gilla hos en kille. Av anledningarna jag skrev. 

Skulle du även vara ok med att han ljuger om antalet? Känns det bättre då som för många i tråden?

Han har egentligen haft 60 pers, men han säger till dig att det är 10.
  • Anonym (H)
    Anonym (Suspekt att ens fråga) skrev 2024-08-19 15:19:53 följande:

Vad menar du att det säger om personen? Hur är en person som har haft för många partners? Märker man på personen att det är en sådan person, för i så fall hade han ju inte behövt fråga ens. Har dessa personer något som kännetecknar dem utöver det att de har legat med många? Berätta gärna. 

I övrigt så tycker jag att TS i framtiden ska vara försiktig med att delge andra sin privata information. Ens sexliv är privat och behöver inte basuneras ut till alla och envar som frågar. Mer intressant är att någon ens frågar. Vad är syftet? Kontrollerande beteende och ägande är vad det är och det är mycket värre än att man har haft ett fungerande sexliv. Om det funkar för TS så ska ingen döma TS för det. 

Man märker ju till och med här inne på forumet hur lite tolerans de flesta har till andra (helt främmande) personers sexvanor. 

Ja, finns det något magiskt nummer hur många man får ha haft ONS med, eller får man bara haft sex med sin partner. 

Hade jag haft 20 ons hade det varit ok? Vissa tycker jag ska ljuga, men det säger jag nej till. 
    Bättre såklart att inte fråga och bara vara, men eftersom han så gärna ville veta, då får man svaret. Vill man inte veta som vissa säger och skulle acceptera att man ljuger ihop ett svar, då är det väl lika bra att inte fråga från första början, tycker jag. För ska han ha ett svar, så ger jag ärliga svaret Iallafall. 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många