• Anonym (zxcv)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (H) skrev 2024-08-18 23:06:57 följande:
    Tror du inte jag skulle acceptera det? Han får gå om han vill
    Jag hade kunnat sno ihop en lögn om jag så ville, men det vill jag inte, och jag ser ingen anledning till det. Han ville gärna veta och fick veta. Sedan att det verkar vara en big deal för honom? 

Hade han förväntat sig att jag ska gå runt och inte ha sex i 10 år för att det ska passa in på antalet nu när jag träffade honom?  Jag ville som sagt inte ha förhållande på den tidpunkten, men gärna sex. Hittade jag en kille jag ville ha tog jag hem honom. 
    Han är väl bara avundsjuk för att han inte har kunnat leva så.

Hur slampiga hade inte typ 90% av alla män varit om de kunde välja ut en tjej på en tillställning och få med henne hem? 
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 22:41:44 följande:
    Vilka håller på sig? Dom som är jättesugen på sex?
    Det vore ju bra dumt att avstå något man verkligen känner för att njuta av. Oavsett om det är en ny tröja, en god maträtt, ett träningspass eller sexSolig
    Till vilken nytta avstår man något man har lust till? Speciellt när det varken drabbar miljön, djur, barn eller någon fattig. 

Folk kan köra bil dagligen trots att de inte behöver, de handlar saker som tillverkats genom slavarbete och de ignorerar regler och riktlinjer. Men kommer det till sex, då jävlar anamma är det fel och "äckligt" även fast det bara handlar om två personers rätt till sin egen kropp och vad de gör med den.

Faktiskt helt obegripligt!
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (LP) skrev 2024-08-21 10:20:53 följande:
    Så efter att ha avverkat 60grabbar så är din plan att få honom att tro att han är den bästa älskaren av 61st? Jag skulle gissa att du haft en del stjärnälskare bland dom 60 i kombination med en spänningsfaktor som det skulle vara svårt för en man över tid att mäta sig med i en seriös relation. Det är den mentala delen som din kille kommer få brottas med under lång tid för att komma igenom...
    Har man såna extrema svartsjukeproblem så kanske man skulle ta tag i dem innan man skaffar relation. 
    Varför måste man säga till en partner att denne är bäst på sex alltid? Och varför skulle inte nr 61 kunna vara bäst om man nu prompt ska rangordna så?
    Ingen kan vara bäst på allt i en relation, men kan vara klokt att ändå säga att den nuvarande är bäst på precis allt om det är en lite ängslig person eller man bara vill göra den glad.

Har man bara haft 2-3 st så väger det inte lika tungt att säga att 1 av 3 är bäst på sex. Men har man gått igenom 60 olika för att äntligen ha hittat rätt så kan det smälla högre. 
    Vill man vara nr 1 bland enbart 3 eller vill man vara den bästa av 60?
    Det är lätt för en näst intill oskuld att säga att man är bäst. Krävs lite mer av en om man ska tillfredsställa någon som varit med flera. Måste inte vara just 60.
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 22:34:34 följande:
    Inte märkeskläder och dyr väska. Men killar kallade mig 10/10. Det var enkelt att jaga dom jag ville ha. Jag satte mig bara bredvid och svängde med håret, låtsades gå in i dom och bara oj hej. Ställde mig i deras synfält och såna saker. 
    Precis, män är ofta inte mer komplicerade än så.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många