• Anonym

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (Omg) skrev 2024-08-19 20:37:00 följande:
    Finns ingenting att ha "preferens" kring när det är en HÖGST personlig sak som dessutom är TOTALT oviktig. Det är som att säga att man har preferens på hur många gånger du kunde hoppa hopprep som barn, hur många gånger du haft magsjuka i livet eller hur många ben i kroppen du brutit. Det är så totalt onödig information och påverkar samtiden och två personers förhållande nu noll och ingenting. 
    Det är ingen som tycker att hopprep är en biggie och något som ändrar på synen på personen. Det förvånar mig att någon tror det.
  • Anonym
    Anonym (Emem12) skrev 2024-08-20 02:22:08 följande:

Jag träffade en kille för inte så länge sen från Åhus, vi dejtade ett tag o vi hamnade i denna diskussion.
    Jag har dock legat med 7 personer och han legat med 50 kvinna+. När jag sa till honom att jag legat med 7 så sa han " hade du legat med mer än 10 hade jag behövt tänka på om jag ville ha något seriöst med dig" så jag dumpade honom💁🏻?♀️ plus fick reda på att han brukar droger över det men han hade en väldigt skev syn på kvinnor så jag blev äcklad.

Viktigt som fan att han var ifrån Åhus!

Exakt vilket område kan det ha varit? Pallers? Äspet?
    Det VAR väl ändå själva Åhus och inte Horna!?

Otroligt viktig info!
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 13:15:26 följande:
    Du har faktiskt fel i det. 
    Man blir inte bortvald för att man har legat med många, man blir bortvald för att man är ärlig. Det är stor skillnad. 
    Precis! Om man säger att man legat med en enda och inte ljuger så blir man bortvald direkt ju!

Knappast ...
  • Anonym
    Anonym (A..) skrev 2024-08-20 13:17:11 följande:

Förstår verkligen inte denna tråd. Trådstartaren är stolt och mår bra över alla sina ligg. Hon säger att det inte är så att killen inte vill ha henne utan han behöver bara tänka. Vad vill ts ha ut av tråden? Folk med motsatta åsikter eller moraler diskuteras flitigt emot av ts. Vad är poängen? Vad vill ts ha ut? Höra hur andra tänker? Här verkar det ju inte vara ok att man är olika. Hela tråden är en battle? Alla får vara som man vill och vara olika det är ok.

Ts verkar inte ha något problem att lösa, argumenterar bara emot andras åsikter. Vet inte.. konstig tråd. 

Rätt vanligt fenomen. Starta en tråd med en fråga. Tolerera inte svaren, för du har redan din åsikt klar. Klara inte av att svara på varför du startade tråden. Classic.
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 13:29:31 följande:
     Jag hade sex med snyggaste killen i stan ett tag, nöjd med det isåfall.
    Viktig poäng att få nämnd!
    Han var väl inte ifrån Åhus?!
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 13:29:31 följande:
    Nja, alltså om man tycker det är äckligt och så viktigt så tar man reda på det innan man har sex med personen.
    Är det inte det vi diskuterar i tråden?
    Och då menar du att man egentligen frågar för att man inte tycker det spelar någon roll utan bara inte tål ärliga personer.
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 13:35:33 följande:
    Vi diskuterar varför man kommer med en sån fråga efter man haft sex med personen, om man nu inte vill ha sex med en sån person. 
    Men det är ju bara att personen är ärlig som gör att man inte ville? Inte antalet?
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 13:15:26 följande:
    Du har faktiskt fel i det. 
    Man blir inte bortvald för att man har legat med många, man blir bortvald för att man är ärlig. Det är stor skillnad. 
  • Anonym
    Anonym (J) skrev 2024-08-20 13:36:17 följande:
    Ett diskussionsforum 
    I vilket du ställde en fråga som du inte kan ta svaren som du får på.
  • Anonym
    Anonym skrev 2024-08-20 13:37:58 följande:
    I vilket du ställde en fråga som du inte kan ta svaren som du får på.
    Nej, sorry. Det gjorde du inte alls.
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 13:56:43 följande:
    Självklart. Annars hade man frågat innan. Så vad är det att fundera på? 
    Det är inte jag som har gjort fel som haft sex med 60 personer. 
    Anser du. Men sen är du tydligen också en sådan som bara gillar killar som uppskattar uppenbara lögnare och inte vill ha folk som säger sanningen.
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 14:26:20 följande:
    Nej. 
    Då är du väl helt enkelt oförmögen att uttrycka dig. Också.
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 20:26:00 följande:
    Jag ska vara ärlig. 
    Det verkar ju dumt, man skulle ju inte vara ärlig? Det var ju den enda anledningen till att man kan bli bortvald?
  • Anonym
    Anonym (A..) skrev 2024-08-21 20:46:09 följande:

Ju mer jag läser ts svar ju mer narcissistvibbar får jag. Färdigläst tråd.

Skojar du? Deluxe-narcissism.
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 00:21:05 följande:
    Sexdrottning ja, men ser ut som en prinsessa.
    Skitsexigt ju! Tyllkjol och diadem på stan! Att du ÄNDÅ mpste vara stolt över att behöva LETA upp killar är ju märkligt!
    Speciellt med tanke på graden av narcissism och IQ!
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-08-23 20:01:08 följande:
    🤣 Det här var roligaste inlägget hittills tyckte jag.

Folk tror jag hittar på att jag haft sex med 60 pers för att jag ska känna mig cool.
    Dom säger att jag inte haft sex med många och att jag måste sitta och dagdrömma att jag haft sex med massa snygga killar.
    Inte då! Vi tror dig då det helt matchar hela resten av din personlighet!
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många