Inlägg från: Anonym (Kvinna ...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna ...)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym skrev 2024-08-20 12:44:53 följande:
    Viktigt som fan att han var ifrån Åhus!

Exakt vilket område kan det ha varit? Pallers? Äspet?
    Det VAR väl ändå själva Åhus och inte Horna!?

Otroligt viktig info!
    HAHAHA DrömmerCoolSkrattande
  • Anonym (Kvinna ...)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 15:43:16 följande:

Det gäller att passa på. Om 10 år kanske jag inte har den förmånen att få ligga med dom allra snyggaste killarna.

Jag är minst 20 år äldre än dig (om du är 25-30?) och jag kan fortfarande ha sex med snygga män precis när jag vill OM jag vill.

Så om du på riktigt ser bra ut och har en charmig/sexig/härlig personlighet så kommer inte just den saken försvinna med åldern. Men det beror såklart på hur väl du åldras....

Däremot tycker jag att själva frågan som din dejt kom med är extremt märklig. 
    Jag har aldrig någonsin fått eller ställt den frågan. Tycker det är helt ointressant på precis alla sätt. 

Men det kanske är nån ny tonårsgrej som jag är för gammal för?
  • Anonym (Kvinna ...)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 19:06:25 följande:
    Ja, jag är 30 nu.

När jag var mellan 15-20 ställde alla den frågan till varandra. Alla killarna jag träffade frågade och mina kompisar. 
    När jag var ca 16- 17 minns jag att alla mina kompisar , både killar och tjejer var uppe i antal om ca 5-7 stycken. 

När jag var 17 gick jag på någon drop in på ungdomsmottagningen för att testa mot sjukdomar. hade inga. Men när jag satt där så kom en killkompis också dit, och han sa *tjena, är du också här, kul*
    Sedan mötte jag han ett tag senare, då tog han fram tablettask och bara *dags för tablett* också log han. 
    Sedan började han berätta om att han haft sex med 15 stycken, men att han inte hade skyddat sig.

Vi kanske är van att vara mer öppna om det.
    Ja precis vad jag tänkte. Nån tonårsgrej. Men menar du att din dejt är under 20 och du är 10 år äldre? Det är i så fall ännu mer märkligt (av er båda) än ditt antal sex partners.

Har han bestämt sig än? Han kanske funderar på saken medan han sätter på alla han får till det med för att komma upp i samma antal? Drömmer
  • Anonym (Kvinna ...)
    Anonym (H) skrev 2024-08-20 22:05:18 följande:
    Ja, men hade han sagt att det är äckligt så hade jag lagt på i örat och inte hört av mig igen.
    Förmodligen tycker han så men det är självklart inget han säger. Däremot kanske det inte blir något mer än kk mellan er nu, fast det kanske det inte blivit oavsett.
  • Anonym (Kvinna ...)

Hade ni en trevlig kväll med givande samtal med diverse tinder dejter med varsin mobil?

Var ni ens i samma rum under kvällen och natten?

• Anonym (Kvinna ...)

Vad tråkigt att han inte är intresserad av dig ts. Jag menar eftersom du har kämpat och sprungit efter honom nästan ett helt år.
    Men du får försöka hitta nån annan, finns nån för alla som man säger. Drömmer

Dags att ladda ner ny dejtingapp Skål

Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många