Inlägg från: Anonym (Osmart) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Osmart)

Han tycker jag haft sex med för många

Men snälla.. folk måste sluta vara genomärliga med antal partners och porrtittande. Det sabbar förhållanden och relationer.

• Anonym (Osmart)

Allt över 10 som tjej är för mycket, ljug istället är mitt råd.

• Anonym (Osmart)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-08-18 20:03:40 följande:
    Det är bara osäkra småpojkar som blir rädda om tjejen legat med flera.
    Det är bara löst folk som resonerar som du.
  • Anonym (Osmart)
    molly50 skrev 2024-08-18 20:47:54 följande:
    Och allt över 10 st är då förstås för mycket för en kille också?
    Om inte,vad är skillnaden?
    Jag har preferenser för tjejer eftersom det är dom som är intressanta för mig. Du får själv bestämma vilka preferenser du har hos killar.
  • Anonym (Osmart)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-08-18 20:57:20 följande:
    Till skillnad från dig får jag ligga. Det får inte du.
    Eftersom jag har fast förhållande sedan nästan 10år så får jag ligga. Kanske inte lika frekvent som tidigare. Men det är fortfarande med en kvalitetstjej.

Men det var ett bra försök av dig!
  • Anonym (Osmart)
    molly50 skrev 2024-08-18 21:07:15 följande:
    Ja,fast jag frågar av nyfikenhet då min erfarenhet säger att kvinnor som legat med många anses som lösaktiga och slampiga,medans män som gjort detsamma inte alls får samma stämpel. Snarare tvärtom,
    Jag är inte intresserad av någon genuskamp. Jag tycker som jag tycker och du får själv välja hur du förhåller dig till detta.
  • Anonym (Osmart)
    Anonym (H) skrev 2024-08-18 21:37:53 följande:
    Vad skulle vara bättre om jag ljuger? 

Jag har inte frågat om hans siffra heller, han är en snygg kille i 30års åldern, jag hade räknat med ett högt antal utan att fråga. men jag bryr mig inte så jag har inte frågat ens. 
    Om du småljög en aning och rundade av rejält neråt så hade han fortfarande haft respekt för dig.
  • Anonym (Osmart)
    Anonym (A) skrev 2024-08-18 21:46:04 följande:
    Nja, inte de killar som går till prostituerade, de bryr sig nog inte. Eller de som ligger runt, de bryr sig nog inte heller. Men visst det killar som bryr sig. 
    När vi pratar flickvänsmaterial så bryr vi oss. Inte annars.
  • Anonym (Osmart)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-08-18 22:01:18 följande:
    Fast som jag skrev ovan. Det handlar ju i praktiken om vilken siffra hon anger. Inte vad som är sant. För det kan ni ju aldrig veta? Inte ens om ni försöker kartlägga tjejens liv. Inte ens de som kräver oskulder kan säkert veta, eftersom sådant går att dölja, alla blöder inte första gången osv.

Sedan kan det ena eller det andra vara mer eller mindre sannolikt. Har hon växt upp i ett kloster är det troligare att hon har levt ett kyskt liv, än om hon har varit ute i svängen mycket. Ålder spelar också roll. Äldre har ofta hunnit med mer än yngre.

Men sannolikheter är bara sannolikheter. Skenet kan också bedra.

Jag anser inte att man ska springa runt och blåljuga. Som att vara otrogen etc. Jag menar att alla socialt kompetenta personer tullar något på sanningen åt olika håll.

Ingen bryr sig dessutom vad som är den exakta sanningen om dom inte vet om den. Det handlar om vad man uppfattar som sanning. Så är det med det mesta i livet.

Några socialt inkompetenta killar, speciellt killar som knappt haft några tjejer, verkar ha en tro på att man ska vara 100% ärlig i allt och att det ger bra förutsättningar för ett lyckligt förhållande.

• Anonym (Osmart)
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 01:27:43 följande:
    Jag är absolut flickvänsmaterial. 

Det min nuvarande dejt gillade med mig var att jag var underbar, snygg och ärlig. Det var hans ord. 
    Du kan mycket väl vara underbar, snygg och ärlig. Men 60 olika personer är inte flickvänsmaterial i mina ögon.
  • Anonym (Osmart)
    Anonym (Omg) skrev 2024-08-19 08:17:47 följande:
    Så man slutar vara "flickvänsmaterial" när man legat med 60 pers? Varför? För att man gillar sex och att utforska?
    Ja, precis.
  • Anonym (Osmart)

Alla har dock inte knullat runt till höger och vänster. Det finns dom som håller på sig en aning.

• Anonym (Osmart)

Jag tror också att TS lagt ut tråden mest för att kunna bemöta och diskutera olika reaktioner på detta tema. Det kan nämligen vara känsligt för vissa.

Några tycker det är dåligt när man varit med många(som jag tex), medan andra propagerar för att det inte ska spela någon roll om man knullat runt.

Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många