Han tycker jag haft sex med för många
Men snälla.. folk måste sluta vara genomärliga med antal partners och porrtittande. Det sabbar förhållanden och relationer.
Men snälla.. folk måste sluta vara genomärliga med antal partners och porrtittande. Det sabbar förhållanden och relationer.
Allt över 10 som tjej är för mycket, ljug istället är mitt råd.
Jag anser inte att man ska springa runt och blåljuga. Som att vara otrogen etc. Jag menar att alla socialt kompetenta personer tullar något på sanningen åt olika håll.
Ingen bryr sig dessutom vad som är den exakta sanningen om dom inte vet om den. Det handlar om vad man uppfattar som sanning. Så är det med det mesta i livet.
Några socialt inkompetenta killar, speciellt killar som knappt haft några tjejer, verkar ha en tro på att man ska vara 100% ärlig i allt och att det ger bra förutsättningar för ett lyckligt förhållande.
Alla har dock inte knullat runt till höger och vänster. Det finns dom som håller på sig en aning.
Jag tror också att TS lagt ut tråden mest för att kunna bemöta och diskutera olika reaktioner på detta tema. Det kan nämligen vara känsligt för vissa.
Några tycker det är dåligt när man varit med många(som jag tex), medan andra propagerar för att det inte ska spela någon roll om man knullat runt.