• Zaro

Han tycker jag haft sex med för många

Goneril skrev 2024-08-20 17:30:16 följande:
    En sak ska du ha heder av, TS, och det är att du inte flyger i taket över mina inlägg, det ger jag dig en eloge för.                                                                                                                                                                                             Jag har just inte varit snäll i mina inlägg, jag hör dels till en annan falang och en annan åldersgrupp och delar inte din uppfattning men du har rätt att välja livsstil, det är det som är fint med ett demokratiskt samhälle.                                                                                                          Jag tyckte på min tid att det var stimulerande att munhuggas med killar och det gjorde ingenting att de var snygga. Det var inte det att jag såg hopplös ut, utan jag hade chanser, men med din vokabulär tyckte jag väl inte att det var så "kul" att ta med dem hem. En väninna som läste gymnasiematte som äldre brukade tala om "mentala orgasmer" när hon diskuterade andragradsekvationer med sin mattelärare, välbyggd var han med klassiska drag och stort lockigt hårburr.
    Hur gammal är du? Gillar hur du skriver. Verbal och rolig.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många