• Anonym (J)

Han tycker jag haft sex med för många

Nej jag hade tyckt samma om det vore kilen , är tjej 

• Anonym (J)
    Anonym (Fyyy) skrev 2024-08-18 19:21:35 följande:
    Men om en kille legat med 60 då är han istället framgångsrik och ett riktigt kap. Sån äcklig dubbelmoral!
    Nej det är samma sak 
  • Anonym (J)
    Anonym (ljug nästa gång) skrev 2024-08-18 19:26:13 följande:
    Varför? Om man hade sin sexdebut när man var 15 och nu var 40 så hade man legat med i snitt 2,5 person om året. Lite kul ska man väl få ha på jul och midsommar, eller?
    Eller så är det 55 på ett år. 
  • Anonym (J)
    Anonym (T) skrev 2024-08-19 07:56:57 följande:

Jag skulle inte svarat ärligt på frågan om jag var en kvinna som hade legat med sextio män och också vill ha en seriös relation med mannen som frågar.

Det har att göra med att relationen alltid har ett pris för mannen som han måste vara beredd att betala. Att då veta att priset förmodligen varit betydligt lägre för de sextio män som kvinnan legat med tidigare kan leda till att han för sig själv ställer frågan varför just han ska betala ett högre pris (vilket är nödvändigt att han är beredd att göra i en seriös och långvarig relation).

Så fungerar män men kvinnor är inte alltid medvetna om detta.

Då har du valt att inte ha en seriös relation, när du redan från start måste ljuga, 

Vsrför så svårt att bara säga som det är? Man behöver ju inte sitta stolt och berätta om det. Man kan ju säga varför? Att man tex mådde dåligt just då? vad som helst. Ofta finns det väl iallafall en anledning. Löjligt att inte kunna stå för det man gjort. Det mesta kommer ändå fram förr eller senare. 
  • Anonym (J)
    Anonym (tldr) skrev 2024-08-19 09:25:54 följande:

Inte läst alla svaren men kanske ska du, TS, fundera på om en man som dömer dig för ditt förflutna sexliv är någon du vill dela livet med över huvud taget? 

Nu har jag "bara" haft sex med ett 30-tal men är också yngre än vad du är. Jag har inte haft något självskadebeteende utan helt enkelt haft kul, hängt i bdsm-kretsar och utforskat vitt och brett. Allt samtyckt och under härliga omständigheter. Om jag träffade någon som tyckte att det var skäl nog att äventyra förhållandet så hade jag nog sagt tack och hej, för då går våra värderingar inte ihop ändå. 

Jag tycker mitt antal är för många, 14 st. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Omg) skrev 2024-08-19 08:48:24 följande:

Varför skulle det varit viktigt att man har legat med få personer? Vart går gränsen? 15 okej? 2 st okej? Och varför är det relevant i relationen de har nu?

Det säger en hel del om personen. Men främst om man inte ens har en förklaring. Eller om förklaringen är att man bara ville ha roligt. Oj, så många tjejer som sälrrt har blivit sårade av den killen då om den vara ville ha kul! 
  • Anonym (J)
    Anonym (WW) skrev 2024-08-19 09:28:14 följande:
    Precis, och vill den andra personen inte gå vidare i ett förhållande så är det dennes val. Bättre än att bygga en förhållande på lögner.
    Exakt. 
  • Anonym (J)
    Anonym (T) skrev 2024-08-19 10:01:29 följande:
    I krig och kärlek är allt tillåtet. Att äventyra en relation som man tror på bara för ett ideal om ärlighet kan vara riktigt dumt.

Sedan finna det en aspekt till vad gäller antalet tidigare sexpartners. Fär män har en kvinnas sexuella tillgängligheten att göra med hur attraherad hon är av en man. 

Frågan som då förr eller senare riskerar att uppstå är om hon varit mer sexuellt attraherad av någon av de 60 tidigare snubbarna och att hon bara valt mig för mitt nettovärde, dvs. mitt ekonomiska värde eller min potential som pappa till eventuellt framtida barn etc.?

Mannens svar på denna fråga kan också riskera en framtida seriös relation och är ytterligare ett skäl att hålla tyst om de tidigare älskarna.

Det håller jag inte med om. När det gäller kärlek bör man bygga det på ärlighet , tillit och respekt. Om man nu tänkt att det ska hålla i längden iallafall. Annars kvittar det väl. Ställer man frågan så vill man ju veta. Vad är det annars för mening att fråga något, om man inte får ärliga svar. 

Du säger att för män har en kvinnas sexuella tillgänglighet att göra med hur attraherad hon är av en man. Vad menar du? förstår inte vad du skriver. Är man som kvinna automatiskt attraherad av mannen om hon ligger med den? Isåfall har du tyvärr fel förr jag vet flera (och läst om massor) som inte varit attraherade utan bara ville ligga just då. Inget beteende jag står bakom. 

• Anonym (J)

Har man legat med så många men är ärlig om Varför, så kan det nog gå ändå. då visar man ju att man har kommit över beteendet 

• Anonym (J)
    Anonym (WW) skrev 2024-08-19 11:43:15 följande:
    Du kan skriva "Knulla" vi är alla vuxna människor och det är dessutom ett jävla ofog med trenden på internet att ord ska censureras.
    Men vissa kanske inte ens säger det ordet i verkligheten. 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många