• molly50

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (Osmart) skrev 2024-08-18 20:01:55 följande:

Allt över 10 som tjej är för mycket, ljug istället är mitt råd.

Och allt över 10 st är då förstås för mycket för en kille också?
    Om inte,vad är skillnaden?
  • molly50
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-18 20:56:10 följande:
    Jag har preferenser för tjejer eftersom det är dom som är intressanta för mig. Du får själv bestämma vilka preferenser du har hos killar.
    Ja,fast jag frågar av nyfikenhet då min erfarenhet säger att kvinnor som legat med många anses som lösaktiga och slampiga,medans män som gjort detsamma inte alls får samma stämpel. Snarare tvärtom,
  • molly50
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-18 21:37:36 följande:
    Jag är inte intresserad av någon genuskamp. Jag tycker som jag tycker och du får själv välja hur du förhåller dig till detta.
    Ja,jag är som sagt bara nyfiken.
    Jag skulle själv inte vilja ha en man som legat med många.
    Men hade jag själv haft många sexpartners så skulle jag inte kunna kräva av en partner att han inte ska ha varit med många.
    Vilket jag har upplevt att många män gör.
  • molly50
    Anonym (Hmm) skrev 2024-08-18 23:15:15 följande:
    Är det så? Jag har mest svårt att tro att särskilt många killar har legat med många tjejer, alltså killar som har legat med 60st tjejer måste vara otroligt få tror jag, och de som finns tycker man ju i så fall rimligen borde vara ok med tjejer som också legat med 60st, annars vore det hyckleri.

Jag tänker mest att det är killar som inte har lyckats ligga med så många som inte känner sig bekväm med en tjej som har legat med mångdubbla gånger fler än vad killen själv har. sån är jag iaf.
    Ja,det är i alla fall min erfarenhet.
    Kvinnor som har legat med många är slampiga medans män som gjort detsamma får beröm.
    Och det upplever jag som hyckleri och dubbelmoral.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många