Inlägg från: Anonym (Är många) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Är många)

Han tycker jag haft sex med för många

60 är väldigt många, och väldigt många män har en preferens på att det skall vara ett litet antal. 

Det blir upp till dig att försöka få honom att förstå varför han skall älska dig trots det. Lyckas du inte med det kommer du förlora honom.

Sedan kan man ha åsikter om den preferensen, tycka att män är hemska som har den preferensen, men du får honom inte att stanna genom att kritisera honom för preferensen eller genom att kräva att han inte skall ha den preferensen.

• Anonym (Är många)

Du skall givetvis inte backa undan och låta honom fundera, menar inte så, tvärtom, du skall vara på som en blodigel och kämpa för honom om du vill ha honom och visa hur bra du är trots det.

• Anonym (Är många)
    Anonym (ljug nästa gång) skrev 2024-08-18 19:16:47 följande:

Det finns två sanningar här i livet: Man ska inte fråga saker man inte vill ha svar på, och man ska inte svara på saker man vet att folk inte tål att höra sanningen om.

Nästa gång, svara "10 kanske", eller något lagom vagt. Han vill inte veta egentligen.

Nej, var ärlig med det och sedan lovebomba. Du ljuger inte, men ger samtidigt inte utrymme för att han skall tänka efter. Varje gång han verkar tvivla så direkt på med ja ni vet vad, och ja ni vet så han inte tänker klart.

Man måste nog göra så i början av en relation om det höga antalet är en issue. Man startar inte med att ljuga men man distraherar från det där man anstränger sig till max och inte sparar på något.
  • Anonym (Är många)
    Anonym (Fyyy) skrev 2024-08-18 19:21:35 följande:
    Men om en kille legat med 60 då är han istället framgångsrik och ett riktigt kap. Sån äcklig dubbelmoral!
    Ja det är äckligt och äcklig dubbelmoral om det är så, men han är kanske inte sån utan har vart med 1-2 själv, kanske vart gift länge nu skild osv. Låg siffra. Man känner ju själv när man frågar och han säger tex 3 med dig, själv då? Inte så kul att säga tex 75 då, men man säger det och sedan distraherar med sex.
  • Anonym (Är många)

Det idealiska tycker jag om man har legat med alldeles för många är att hitta en man som legat med väldigt få men som älskar dig ändå. Han får absolut inte fetischera det eller vara obrydd om det men han skall älska dig ändå.

Det är något väldigt fint, romantiskt och modigt med en man som kan älska och lita på en trots att man varit en slampa. Så tar man all sin slampighet, kanaliserar och riktar den med laserfokus på honom = evig kärlek. 

• Anonym (Är många)
    Anonym (Inte 60-längre) skrev 2024-08-18 22:36:55 följande:

Nästa gång ,berätta inte.Din nya har inte med detta att göra.

Härlig inställning... verkligen :) Den du älskar frågar dig om något ur ditt liv och du går direkt på defensiven: "Har inte du med att göra! Du skall hålla käft och vara jäkligt tacksam att jag vill vara med dig!"

Ibland undrar jag varför snubbar gillar oss öht. Kanske är det en familjelivsskada där det normala har blivit att män skall erotisera att sina fruar är med andra män? 

• Anonym (Är många)

Vet ni vad som är värre än att ha en hög siffra? Det är förmodligen att ha en man som erotiserar att man har en hög siffra. Jag kan tänka mig att det är ett förstadie till att grooma henne till "låna ut till sina vänner" "extramän" "skickar bilder när hon är med sin älskare" och allt sånt där som familjelivs snuskherrar tycker är fantastiskt.

Även om man har en jättehög siffra så vill man inte bli sedd på det sättet av mannen man älskar. Man vill vara hans och att han är min. Exklusivt. 

• Anonym (Är många)

Jag tror många män accepterar en hög siffra om man inte går i försvar.

Jag frågade min man/då pojkvän om det och han sa 3 med dig. Först hade han en flickvän många år, sedan träffade han sin fru och sedan mig. 3.

Då tänkte jag... shit... varför frågade jag det? Då vände han på det och jag sa ärligt. Nä nu är jag inte bekväm med att svara på det, sedan k***** jag honom en massa tills jag kände att nu är han så nere i mig att han kan ta det och då berättade jag det. Sedan för att jag var rädd att han skulle tänka efter så då k***** jag honom ännu mer. Jag behövde aldrig ljuga.

Men hade jag istället "sårat manligt ego? Har väl inte du med att göra?" Och betett mig som en arg feminist så hade han nog inte velat vara med mig. 

Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många