Han tycker jag haft sex med för många
Jag hade tvekat till att inleda något med en sån tjej. Tyder på grovt självskadebeteende.
Jag hade tvekat till att inleda något med en sån tjej. Tyder på grovt självskadebeteende.
Galet många! Sånt kan man ju inte berätta! Det är verkligen självskadebeteende! Går du i terapi eller får du hjälp att bearbeta detta? Ett trauma, tycker jag, att ha haft så många. Inte ens vi som var unga på 70 och 80- talen, under den värsta "Love, peace and understanding" epoken, kom upp i en bråkdel av denna siffra. Jodå, det var då p-pillren blev var mans, eller kvinnas egendom, och abort blev möjligt, av alla möjliga skäl. Sen kom ju AIDS som ett brev på posten. Du måste ju börja fundera på varför du har detta umgängesmönster. Det förefaller inte sunt, sexuella aktiviteter ska ju paras med känslor och man ska väl ha känt varann ett bra tag innan det "bär till". Spontant känns det som att du tillåter dig att utnyttjas och det måste du komma bort ifrån. Det finns ett ord i svenska språket, nej, och det borde du använda oftare. Att den här killen backar är självklart, nästa gång frågan dyker upp med en ny kille, avvakta med sänggåendet och svara svepande på frågor, "7 kanske".